Gå til innhold

Ny ToolpacK .No


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, hadde håper på en litt med hissig mouseover. ellers var selve layouten ganskse stamdard. en bør vel ikke trikse og mikse for mye med denne typen websider, men litt mer kreativitet tror jeg hadde gjort seg.

var forresten også overraskende lite grafiske elementer for å være deg..

men en ok side. litt mer grafikk kanskje, ble litt kjedelig med så stort areal med hvit som bakgrunn.

Lenke til kommentar

Tja, veldig fin og ren side, liker den godt :yes: Eneste jeg har å sette fingeren på er det noe ufullstendige kuttet i horisontal-menyen, helt til høyre, synes kanskje det er bedre om siste knappen slutter helt ute i kanten av siden :) Ellers hadde en footer av noe slag (ikke nødvendigvis så innmari utbrodert) gjort seg, bare en lita grå linje, muligens ispedd litt av samme stilen som i header. Tror det ville bidratt til en mer helhetlig look :)

 

Ellers er det vel litt blünder å ha med den store citröen-logoen? Eller?

 

Uansett, veldig fin, proff og oversiktlig, samt svært manøvrerbar side :yes:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Er det ikke flere enn meg som har sett sida i Mozilla? I IE er siden utvilsomt smooth, men den er skikkelig ufullstendig i Mozilla :/ Er dessuten noen bugs i Opera.

Hehe, var litt slapp idag, men ja, de ser nok best ut i IE, resten så ikke riktig ut nei. Mozilla så blir menyen i venstre og topp helt feil. I Opera så blir menyen på venstre litt sammetrøkket, samt at font-size på siden generelt virket mindre.

Lenke til kommentar

Hva i hælvete skjedde med designen i Mozilla? Noen som kan skjønne det?

Den vil av en eller annen grunn ikke ta imot selv definerte stiler på lenkene.

 

Vel i opera ser den i kke fukka ut.

 

Ingen planer om dynamisk bredde.

Det kommer ikke til å være noe bunn, bare noe tekst på bunnen.

 

by the way, takk for alle sweeet'e replyene.

 

Jadda Epsilon måtte jo høre på noe av det dere (Kode gurune) sier

og gratulerer med Beste "Coder" tittelen!

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
Hva i hælvete skjedde med designen i Mozilla? Noen som kan skjønne det?

Den vil av en eller annen grunn ikke ta imot selv definerte stiler på lenkene.

Problemet er at du bruker dokumenttypedeklarasjonen <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">, som sender IE inn i quirks-modus. Bytter du ut denne med <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">, vil IE vise siden på samme måte som Mozilla, altså etter standardene. (Så må du selvsagt inn og justere slik at ting vises slik du faktisk vil at de skal vises. Poenget er å aktivere standardmodus i alle nettleserne.)

 

En ting til jeg merket meg var at du benytter ugyldige klassenavn som «2», «3» osv. Det er ikke noe i veien for å benytte sifre i disse navnene, men merk at class, id- og name-verdier alltid må begynne med en stor eller liten bokstav fra a til z. Bytter du ut disse med noe slikt som «link2», «link3» og så videre, er du altså sikret at de blir behandlet som de skal av nettleseren.

 

Hva stilsettet angår, er det en ting til du må renske opp i. Fargeverdier begynne med et nummertegn (#). Du skal altså skrive color: #707070; i stedet for color: 707070; (bruk W3Cs CSS-validator til å finne feilene i stilsettet).

 

Jadda Epsilon måtte jo høre på noe av det dere (Kode gurune) sier

Det har nå mer med tilgjengelighet enn kode å gjøre, men thumbs up likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...