lan x Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Så litt på disse to spillerne: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...47&GrpID=1&s=pl http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...47&GrpID=1&s=pl Lurte på om noen har noen erfarimger med noen av dem, eller andre spillere i samme prisklasse? Lurer litt på størrelsen på MSI spilleren? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
lan x Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Ingen som har noe å komme med? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 tror jeg ville ha gått for iriveren Lenke til kommentar
lillo Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 iRiver fordi den så kulest ut Lenke til kommentar
lan x Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Mere minne på MSI spilleren da...? Skal jeg ha iriveren med 256mb koster den plutselig 2000,- da... Lenke til kommentar
lillo Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Du må ikke høre på meg. Jeg er bare dum Når du vinkler det sånn ville jeg nok gått for den med 256 MB Lenke til kommentar
lan x Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 er ikke meningen å vinkle det på noen spessiel måte, bare tenker praktisk jeg Lenke til kommentar
lillo Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Ja men jeg vinklet det fullstendig irrasjonelt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Iriver. Både pga. Design, lydkvalitet og brukervennlighet. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 det jeg kan anbefale mest er at du sparer til en harddisk basert mp3spiller Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 nei dere tar alle feil. bla fram 4000 kr, sleng de på bordet hos mp3 forhandleren din, og få med en panasonic sv sd75 tilbake. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 den msi'n har fått rimelig dårlig karakter i hw sin test.. det var 128 mb versjonen da, vet ikke om de er noe forskjellig. iriver'n tror jeg har scoret ganske bra. søk litt på hw sine tester, står mye nyttig der. personlig vil jeg anbefale jos mp110, koster litt mere da.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Kan jo vente til iPod mini med 4GB til rundt 1700kr kommer i begynnelsenav april hvis du vil ikke så stor heller.. Endret 4. februar 2004 av magio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå