Gå til innhold

TG billett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
This year we have a new queue-system before entering the shop. This is done to keep the load on the server to a minimum. We only allow a certain number of people to access the actual shop, while the rest of the buyers is placed into a queue. When you're in the queue is absolutely vital that you DON'T HIT RELOAD!

After a certain number of reloads you get moved back 15 minutes in the queue. The queue-page wil refresh itself after 60 seconds, and when you get to the shop you'll have 10 minutes to start your shopping, so make sure you have a PTN-account and payment-method ready.

 

Uff da........ :no:

Lenke til kommentar

*ring ring ring*

legen :Ja det er legevakten....

geek:Jeg tror jeg trenger hjelp, jeg merker stikkende smerter i brystkassa, svetten renner og jeg ser likblek ut..........

Legen:Hva driver du med da? Har du måkt snø eller noe?

Geek: Jeg sitter med partyticket.net og får The page cannot be displayed....

Legen: DA er det ingen fare, det er helt normalt...

 

 

:D

Lenke til kommentar
Hvor er det selve ala "legg i handlekurv" knappen er...har ikke vert innpå sida før i fjord så vet ikke helt...hvordan bestiller man liksom. Litt n00by spørsmål kanskje.. Burde ha satt meg inn i sida før...men det var jo ******* trafikk allerede når kl var 17 så!

 

Hvordan forhåndsbestiller man...legger til ORDRE osv???

Er det mulig ?

 

Med slikt et språk, dette er ikke en mobil telefon men et forum.

Skjerp deg. Det ville vært morsomt å se hvordan du skulle formulere

en jobb søknad :D

 

(ok, ok, ok litt offtopic men.... ) :w00t:

Lenke til kommentar

Det tok meg rundt 2 timer å få tak i billetter i fjor. Regner med at det kan ta like lang tid idag.

 

Jaja... får vel billett i år også. Noen som har peil på om det er like dårlig bordplass som i fjor?

 

Uansett er det ikke denne ventetiden som er piss. For de som er newbies på TG, så kommer nok køen til å hente billetter ta knekken på dere om dette er forferdelig.

 

Jaja... Regner med denne tråden blir ganske stor etterhvert.

 

-Chief-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...