Gå til innhold

Hvilket Band har den feteste VOKALEN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Vokalisten i Children of Bodom, Alexi Laiho og Metallica's James Hetfield..

Skrevet

Coldplay vokalist Chris Martin har digg stemme!

Og Blink-182 vokalist Tom DeLonge har og bra stemme...! Eller fet stemme da.. Whatever.. :love:

Skrevet
Count Grishnack i Burzum

Burzum er et en manns prosjekt, dvs. det er Varg Vikernes som spiller alt og synger alt.

men uansett så syns jeg at Nightwish har konge vokal. metallica har bra men er ikke de beste. Kunne også komt med en del lokale band fra Bergen jeg syns har bra vokal, men det er sikkert bare et par stykker her inne som har hørt om de, så det er ikke vits i.

men rart at ingen har sagt at vokalen på Mayhem - Funeral Fog er bra...

Skrevet

Billy Corgan(Smashing Pumpkins, Zwan), Cedric Zavala(The Mars Volta), Bobby Conn(self titled=)), Trent Reznor(Nine Inch Nails) og Maynard(Tool) stiller ihvertfall sterkt her =) heheh kommer nok på flere senere =)

Skrevet

Feteste og feteste - akkurat nå liker jeg Peter Steele (er det ikke det han heter?) i Type O Negative. Mannen i Opeth kan også sine saker.

Skrevet

Creedence Clearwater Revival.!

John Fogerty er en mann man ikke skal kimse av når det kommer til vokale prestasjoner :)

Ellers er vokalisten i Dance with a stranger i særklasse også . Hva er det han heter? Elg?

Skrevet

Her vil jeg si Disturbed, seriøst får frysning i meg hver gang han vrenger stemmen i brølene sine. off! :p Ellers er jeg fan av Placebo generelt, vokalmessig også. :thumbs:

Skrevet
Her vil jeg si Disturbed, seriøst får frysning i meg hver gang han vrenger stemmen i brølene sine. off! :p Ellers er jeg fan av Placebo generelt, vokalmessig også. :thumbs:

oachachachachacha

Skrevet

Han som synger litt på den derre Passenger av Deftones, han som synger litt av "Know you enemy" til Rage against the machine, han som synger i den perfekte sirkelen, Tool og som synger i Children of the Anachronistic Dynasty, samt med Puscifer på Rev22:20.

Har jeg glemt noen, da?

Tori Amos synger sjeft!

Skrevet (endret)

Metallica, In Flames (Anders Fridén! hehe) og Foo Fighters har vel de vokalene jeg liker best

edit: Han i HIM synger og bra, men det blir så ******* klissete... greier omtrent ikke å høre på det lenger

Endret av SBS
Skrevet

Og ingen nevner Wayne Static fra Static-X :(

Ellers:

Serj Tankian\SoaD

Bob Marley

Dave Gahan\Depeche Mode

Danny Filth fra Cradle of Filth her jo også en del bra på lager :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...