Gå til innhold

Liten bærbar


Caines

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på jakt etter en "ultraportabel" som helst bør være en Centrino med bra batterikapasitet. Da jeg farter mye rundt i møter trenger jeg noe lite og lett, men er ikke helt klar for Mac.

 

Har kikket på Sony Vaio på nett, men kan ikke finne de noe sted... Selges ikke disse i Norge? Er det eventuelt noen andre gode alternativer der ute?

 

Takker for alle tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony selger ikke pc'ene sine i butikk i norge tror jeg. Kan kjøpe dem på nett fra www.sony.com tror jeg.. noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Kjøpte selv en Fujitsu-Siemens S6120 denne uka... er ikke ultraportabel i ordets rette forstand - pga innebygget CD/DVD combo. Pentium M 1.6 GHz og 60 GB harddisk. Maskinen veier 1.8 kg med batteri og nevnte CD/DVD og batteritiden på 3.5 timer ca. Skjermen er forøvrig 13.3" noe som jeg trodde kanskje var litt lite, men det funker overraskende bra. Fullverdig tastatur og pekeplate. Maskinen har også WLAN og Bluetooth integrert så det er bare å finne nærmeste basestasjon/enhet og koble seg til :D

 

Er det noe negativt å si om maskinen så langt, er det at CD/DVD'en bråker en del under bruk, i tillegg er det bare to stk USB porter. Sistnevnte kan jo ordnes med en USB-hub så det er ikke store problemet.

 

Håper svaret mitt er til noe nytte ihvertfall :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...