Caines Skrevet 2. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 Hei, Er på jakt etter en "ultraportabel" som helst bør være en Centrino med bra batterikapasitet. Da jeg farter mye rundt i møter trenger jeg noe lite og lett, men er ikke helt klar for Mac. Har kikket på Sony Vaio på nett, men kan ikke finne de noe sted... Selges ikke disse i Norge? Er det eventuelt noen andre gode alternativer der ute? Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
FifaGuru Skrevet 2. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 Sony selger ikke pc'ene sine i butikk i norge tror jeg. Kan kjøpe dem på nett fra www.sony.com tror jeg.. noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Kjøpte selv en Fujitsu-Siemens S6120 denne uka... er ikke ultraportabel i ordets rette forstand - pga innebygget CD/DVD combo. Pentium M 1.6 GHz og 60 GB harddisk. Maskinen veier 1.8 kg med batteri og nevnte CD/DVD og batteritiden på 3.5 timer ca. Skjermen er forøvrig 13.3" noe som jeg trodde kanskje var litt lite, men det funker overraskende bra. Fullverdig tastatur og pekeplate. Maskinen har også WLAN og Bluetooth integrert så det er bare å finne nærmeste basestasjon/enhet og koble seg til Er det noe negativt å si om maskinen så langt, er det at CD/DVD'en bråker en del under bruk, i tillegg er det bare to stk USB porter. Sistnevnte kan jo ordnes med en USB-hub så det er ikke store problemet. Håper svaret mitt er til noe nytte ihvertfall Lenke til kommentar
Caines Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2004 Takk for svar, skal sjekke ut denne maskinen litt mer. Høres jo ut som en bra løsning. Lenke til kommentar
Caines Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 Tydeligvis ikke det området det er mest kunskap om her inne... Takker uansett for svar, men må nok prøve noen andre forum ser det ut til. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 4. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 Sony Vaio : http://www.pc.no/art/2004-02-03-b.asp Vet ikke om noen selger den i Norge lqpl Lenke til kommentar
Inspire Skrevet 4. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 Her kan du bestille Sony VAIO Bærbar. Har ikke prøvd selv men det er oppgitt med norske priser.. Lenke til kommentar
Caines Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 Takk Lenke til kommentar
jimhell Skrevet 10. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har en Sony picturebook. Så at de solgte den på taxfree på Gardermoen. Du kan sikkert bestille fra taxfree og hente på Gardermoen. priser fra Danmark http://shop.sonystyle-europe.com/SonyStyle...rnal&ss=c1serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå