Gå til innhold

AMD 64 Oppsett (Ca. 10k Nok til disposisjon)


Anbefalte innlegg

Har hatt en Logitech Cordless MouseMan Optical (optisk) PS/2&USB

som har behandlet meg YPPERLIG. Eneste jeg har å klage over er at den mangler en hvilemodus/skrus av. (Uten å ta ut batteriene). Og derfor lader ut ganske fort og man må kjøpe nye batterier ca hver 3-4 uke ++ (eller anskaffe oppladbare batterier.. noe jeg har ikke giddi :p) Ihvertfall formen på denne musa passer meg veldig bra. og vil helst ha en som ligner veldig.. (vurdere å kjøpe samme.. Men ville jo slippe å kjøpe så mye batterier)

Hva med denne? Koster jo litt, men bruker ikke batterier i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare kommentere at jeg var veldig usikker på og bestille fra Advance.no iogmed at jeg aldri hadde hørt om de. Så regnet med at det ville ta inn i neste uke før jeg fikk HK'et.

 

Hva ventet meg når jeg kom hjem i dag? (Riktignok betalte jeg med MC på denne butikken.. (for å slippe utsetning av forsendelse pga. kredittsjekk som de opplyste om?))

Joda bestilte 23.45 Tirsdag kveld. I dag Torsdag var det på døra.

 

Varen var også godt pakket inn. Anbefaller Advance.no sterkt.. Mulig litt høyere priser enn enkelte butikker på diverse varer. Men leverer kjapt. Regner ikke med å få de andre før i morgen evt. over helga.

Lenke til kommentar

Jeg har nForce 3 kortet fra GigaByte, nemlig K8NNXP Limited Edition. Dette kortet har det meste som nForce 3 250 kan varte opp med, bare fra andre leverandører enn nVidia.

 

Det som kommer til å bli forskjellen for oss som kjøper disse kortene vil i hovedsak bli ytelse. HT bussen på nForce 150 går på 3/4, dvs. 600DDR. I nForce 3 250 vil denne kunne kjøre på full hastighet, dvs. 800DDR.

 

Ergo er spørsmålet fortsatt det samme. Hvor mye bedre ytelse vil denne forskjellen gi oss?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Mottok varene fra Microplex.no og hwb.no i dag!

 

komplett.no er litt trege men. Da varene i dag var registrert på lokale posthuset lå ram'n akkurat som ankomst registrert i oslo.

Sjekket nettopp og nå er den i drammen.

 

Så med mindre en feil skjer har jeg ram'n i morgen.

 

Får bruke kvelden til å skru opp alt sammen klart. :p

 

Kabinettet ser veldig bra ut. Må nok lese litt bruksanvisninger, er veldig mange ledninger til led lys + vifte systemet i kabinettet.. Og endel ekstra utstyr til HK'et virker det som.. (Eller kanskje jeg ikke har peil siden dette er første pc fra scratch for meg :p)

 

Jaja.. (ville bare oppdatere dere :p)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det ble spurt om benchmarks tidligere så tenkte jeg kunne bare oppdatte for de får spessielt intereserte :p

 

 

Hatt problemer I en uke ca. med S-ata i DOS osv. (under installering av os) og får ikke vifte systemet til å funke. Hardcano styringa vil ikke starte en gang selv om jeg har koblet den direkte på strømforsyninga.. får pusle litt med den senere.. men har ikke hver første prioritet..

også.. kan ikke stort om benchmarking. eneste jeg har gjort er å installere nyest driver for 3d kortet. og ikke kjøre noen andre programmer samtidig :p (noen som har noen tips?)

 

 

Ble jo til slutt.

Athlon 64 3200+

Gigabyte nForce3 150

Powercolor Radeon 9800 Pro

1024 Corsair pc3200 XMS Twinx (Dual 2x 512)

160 GB Seagate S-Ata

(+ThermalTake V4000A kabinett med en F/S 350V psu (med blått lys) + litt kald katode :p)

 

 

Menne..

 

 

3d Mark 2003: 5715

3d Mark 2001SE: 18972

 

 

 

Var vel greit nok antar jeg. Har ikke så stor erfaring med slikt fra tidligere..

Ja uansett der har dere det. (de få intereserte :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...