pore Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 (endret) OK, sjekk her. Jeg var på "LAN" denne helgen her, så midt i et spill så kom det fult med "artifacts" over hele skjermen... det er ikke noe gale med skjermen, en sa det var noe med "ramdac'en". Jeg har ikke overklokket, men jeg har tullet med refresh lock og powerstrip, ikke så smart:P . Men jeg formaterte (fordi jeg skulle ha win2k:P). Det ikke kommer "artifacts" er når jeg har 16farger,hah:P. Men når jeg installerer driverne inn.. så kommer artifactsene Endret 2. februar 2004 av pore
Homme Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg tok screenshot av det, men ingen andre kunne se dottene. hmm dotter som bare du ser? sikker på at du ikke bare ser dotter i huet ditt da?
WipeOut- Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 e det sånn at du nesten har wh mange svarte prikker i steden for heile vegger? har hatt sånnt problem i cs, jeg remova pwstrip og restarta pcen
ExTerminator Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg hadde engang en skygge oppi hjørnet, som bare jeg kunne se. Nyttet ikke og ta screenshot - skyggen var ikke på bildet etterpå.. Reinstallerte drivere og styrte på med msconfig osv... Eneste som nytta var å installere Win på nytt.
Per_le Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 OK, sjekk her. Jeg var på "LAN" denne helgen her, så midt i et spill så kom det fult med "artifacts" over hele skjermen... det er ikke noe gale med skjermen, en sa det var noe med "ramdac'en". Jeg har ikke overklokket, men jeg har tullet med refresh lock og powerstrip, ikke så smart:P . Men jeg formaterte (fordi jeg skulle ha win2k:P). Det ikke kommer "artifacts" er når jeg har 16farger,hah:P. Men når jeg installerer driverne inn.. så kommer artifactsene Jeg har det samma problemmet....Men klarer ikke fikse det...Har du radeon 9700 pro kort?? det har jeg...klikka.... Det var en som sa at det hjalp med å flashe kortet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå