Gå til innhold

Vansklig valg


Olaff

Anbefalte innlegg

Jeg sliter sykt med å bestemme meg for hvilken mobil jeg skal kjøpe. Jeg håper noen folk her kan kort fortelle hvorfor jeg ikke burde velge den ene, og hvorfor ta den andre. Jeg har lagd en liten liste over det den må ha, og det den ikke trenger, og funnet ut noen som jeg sikler over...

 

Jeg har en 6600 som jeg er fornøyd med funksjonsmessig, men jeg syns den er altfor stor. Den veier mye, og jeg vil helst ha en mobil, som jeg ikke føler så mye av når jeg har den med meg.

 

De jeg vurderer er:

Motorola V600

SE T630

N6230

N7200

(hvis dere vet om noen andre som kommer i 1-2kvartal som er aktuelle så før dem opp plis. Det hadde vært bra)

 

Krav:

mms

sms (med bra t9)

Kamera (god kvalitet. helst VGA. Ikke så dårlig som t610)

Farge skjerm med minst 4K

Bra minne

IR/medfølgende datakabel

Synkronisering

Bra bateri tid( minst like god som 6600)

GPRS

Polytones

 

Trenger ikke:

Blåtann

Java

Video recording

zoom

Wap

 

Takk for hjeplen på forhånd

:thumbs:

Endret av Olaff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LG G7200 skal komme i løpet av 1. kvartal og har bla. bluetooth, 262,144 farger på 176x220, wap 2.0, VGA kamera, 40 toners ringetoner og MMS (vet jeg skrev mye av det "ubrukelige" nå, men det er en del av nyheten...) (Nå vet jeg ikke så mye om vekt, taletid og størrelse, fordi det er ikke nevnt ennå fra LG)

 

Bilder fra CES '04 her

 

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Og hva skjedde med det første emnet du lagde? Må visst svare helt på nytt jeg...

 

De eneste interessante på den listen er T630, 6230 og V600. Nå vet jeg ikke så mye om V600, men den er lekker som fy! Det samme kan sies for den svarte utgaven av T630. Jeg hadde nok gått for T630, men vil du ha bra med minne så kjøp deg 6230. Den har som sagt støtte for mmc.

Lenke til kommentar

er 6600 for stor; er nok sx1 og sendo X det også ;)

 

Jeg ville ha valgt en av disse; Lg 7200. T630 eller 6230.....

Lg 7200 trenger ingen kommmentar :p

T630 er liten, grei standby, godt kamera (til mms) men litt lite minne...

6230 har mye minne, er relativt liten, greit kamera, mp3,radio men litt liten skjerm....

 

ville vel ha valgt 6230 eller lg 7200 :thumbup:

Lenke til kommentar
Er ikke sikkert at V600 kommer til Norge,og uansett så hadde jeg ikke gått for den da Motorola har trekt hele mobil divisjonen sin ut av Norge og det er ikke akkurat tillitvekkende.....

Promp...

 

Ikke sikkert det kommer til Norge sier du? Hm... Så rart da. Litt mystisk at den står annonsert på Elkjøps hjemmeside. Så hva sier du? Fortsatt ikke sikker?

Lenke til kommentar

huffhuffhuff.... Som tidligere sagt så har jeg allerede en nokia 6600 ;)

 

Uansett... Jeg har tatt bort t630 fordi den har for lite xtra funksjoner.

Nokia 7200 er også tatt bort fordi den er kunn litt mindre enn min 6600 (da jeg vil ha en mindre mobil er ikke P900 noe alternativ)

Qtec 8080 har får dørlig bateri.

 

Jeg holdt på å ta bort V600 (motorola) fordi jeg ikke viste når den kom og fordi den hadde antenne utvendig, men nå er den kanksje i listen igjen,,,,

 

Hadde nesten bestemt meg for N6230...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...