Gå til innhold

Restarter PC'en når jeg spiller?!?

DaProphet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

PC'en min restarter når jeg spiller spill,det er ganske tilfeldig når den gjør det,noen ganger skjer det ikke,andre ganger hele tiden. Noen som vet hva som kan være feilen?

Hardware jeg har:

Radeon 9600 Pro

Aopen Hovedkort

Intel P4 2,6 GHz

Endret av DaProphet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min pc drev også å restartet ved spilling. Fant ut at dette var pågrunn av tempen på processoren. Kan det være dette som er problemet ditt?

Skrevet

Sett ned CPU klokken litt du. Hadde det samme problemet. Pcenen begynnte å dumpe minne. Å pcen restarta i eninga. Satt ned 1 mhz på FSBen til den stoppa med tullet sitt

Skrevet

Kan være overheating på cpu'en,men de gangene jeg har fått sjekket temp'en mens jeg spiller blir den ikke så høy at det skal ha noe å si

Skrevet

Har du et program som sjekker dette da, f.eks AsusProbe eller no? Slik at du får beskjed før pcen rebooter pågrunn av for mye varme....?

Hvis ikke det er prosessoren, kanskje det er på tide med en format c: hendelse :roll:

Skrevet
Har Silentek,det gir alarmer ved for høy temp,og får ikke det,det bare skjer tilfeldig

Da kan det være prosessoren som er istykker. Skjer det samme når du er i windows???

Skrevet

Feilpostet, dette har ikke mye med skjermkort å gjøre.

Anyway hvis du bruker boxed vifte, sjekk at det er god kontakt mellom ribba og CPUen og at den er festet skikkelig godt fast.

Skrevet

Kan det være at programmet måler feil??

Syns det høres ut som det problemet eg hadde, og når eg kjente på prosessoren så var den GLOHEIT! Har du mulighet for å kjenne på din :) ?

Skrevet

Du kan prøve å slå av auto reboot på pc'n, slik at du eventuelt får opp BSOD'n. Skriv ned eventuell feilmelding. Du kan da søke hos MS på feilmelding eller feil koden, eventuelt poste her så er det jo ikke umulig at en løsning dukker opp.

Se her (er på engelsk) for hvordan du slår av reboot, om du ikke vet det fra før da.

Skrevet
kan være mye tydeligvis,hehe..får teste ut noe av det dere sier her,ellers får jeg ringe han jeg kjøpte data'en hos

Gjør det du. Lykke til gutt

Skrevet

Har hatt samme problemet, det kan være tusen grunner.....!

Men pass på at du har nyeste versjon DirectX!

Problemet hos meg var det... I tilegg litt for mye clokking...:!:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...