Gå til innhold

Er Fortron\Source og Mist de samme?


Anbefalte innlegg

Jeg har kikket litt på powersupply til en ny pc. Jeg hadde bestemt meg for og invistere litt ekstra i dette, da jeg ser på det som viktig med stabil spenning osv.

Jeg kom tilslutt over et powersupply jeg likte veldig godt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTFSP35060PN

 

Men så så jeg hat det var det samme powersupply'et som dette:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP35060PN

 

Bare at det sistnevnte er 100 kr billigere.

 

Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den MIST PSU'en, bare under merkenavnet Aurora. Den kommer med en blå LED vifte som den eneste forskjellen fra den som har blitt testet her på ok. Den er veldig diggbar ( :fun: ) og meget stillegående når vifta går på det laveste turtallet.

S-ATA kontakt er da heller ikke å forakte. Alt i alt er jeg kjempefornøyd :yes:

Lenke til kommentar
Ok. Bstilte nettopp Fortron\Source supplyet. Skal bruke det på en S-ata Seagate 7200rpm 8mb 160 gb hdd som jeg ikke har bestilt enda. Tror dere denne har molex kontakt?

Nei det har den nok ikke...

Hvis du ser på komplett på den harddisken så står en molex overgang under tilbehørslisten...

Jeg har bestilt den harddisken, og en molex overgang...

Lenke til kommentar

Søren og! Nå har jeg bestilt Fortron\Source og Seagate harddisken, og tenkte ikke på denne molex til S-ata adapteren... :mad: Så nå må jeg dra på Clas Ohlson og kjøpe den adapteren. Så nemlig at de hadde den.

 

Edit: Vet noen hva som er grunnen til at S-ata hdd'er har en annen strømkontakt?

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar
Søren og! Nå har jeg bestilt Fortron\Source og Seagate harddisken, og tenkte ikke på denne molex til S-ata adapteren... :mad: Så nå må jeg dra på Clas Ohlson og kjøpe den adapteren. Så nemlig at de hadde den.

 

Edit: Vet noen hva som er grunnen til at S-ata hdd'er har en annen strømkontakt?

Er vell bare fordi den er mindre og søtere? ;)

Lenke til kommentar

Nå ble jeg glad!

 

Fikk pakken i går, og det viste seg at denne S-ata til molex kontakten fulgte med på hovedkortet. I dag dro jeg og hentet microplex pakken, og det viste seg at fortron Source powersupplyet HAR S-ata strømkabel! Det er ikke oppgitt på Microplex, og i tester har jeg ikke sett denne pluggen på bildene, men nå sitter jeg da igjen med dobbelt opp av S-ata kontakter! Godt jeg ikke kjøpte den på Clas Ohlson i tillegg... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...