Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 Mitt bidrag: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 2k4 @ HalTan Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 Dere bør sjekke ut fark.com Disse folka er meget, meget gode i sine manipulasjoner. No offence til de bidragene her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 Mitt bidrag: Hail to clone and smudge tool! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Mitt bidrag: http://www.home.no/haltan/hakonogmettemarit.jpg Hail to clone and smudge tool! Brukte hverken clone eller smudge Om du tenker på hårtuppene til Mette-Manson er det resultatet av min giddalaushet når det gjelder detaljselection. Endret 7. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 nice all of you ledde meg bånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 Mitt bidrag: http://www.home.no/haltan/hakonogmettemarit.jpg Hail to clone and smudge tool! Brukte hverken clone eller smudge Om du tenker på hårtuppene til Mette-Manson er det resultatet av min giddalaushet når det gjelder detaljselection. Genialt nonetheless.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 Helsiken haltan....Du har mad skillz. Kordan har du lært deg å være så skilled i PS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2004 Helsiken haltan....Du har mad skillz. Kordan har du lært deg å være så skilled i PS? Vil ikke påstå at det bildet viser "mad skillz" i PS, men heller heftig kreativitet. At han er god i PS har han vist andre plasser. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 skillz å skillz Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 Mitt første forsøk.. *Første gang jeg har brukt photoshop* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 Helsiken haltan....Du har mad skillz. Kordan har du lært deg å være så skilled i PS? Det bildet der viser ikke akurat "skillz" Mer at jeg høyst sannsynelig blir innlagt på Gaustad mentalsykehus en eller annen gang iløpet av livet... Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 Kaffen er rimelig bra på Gaustad har jeg hørt:) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 Mitt første forsøk.. *Første gang jeg har brukt photoshop* hahaha.. så ******* bra ikke akkurat den mest gjennomførte og best laga.. men ******, den var overlegest morsomst Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 Hmm Litt Av Hvert Ja Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 Hvilket program bruker dere? Brukte Jasc Paintshop Pro 8.0 når jeg mekka bildet mitt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 Hvilket program bruker dere? Brukte Jasc Paintshop Pro 8.0 når jeg mekka bildet mitt. PhotoShop seff Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2004 Hvilket program bruker dere? Brukte Jasc Paintshop Pro 8.0 når jeg mekka bildet mitt. PhotoShop seff ikke noe seff det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå