Gå til innhold

Bug?


Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget en bruker ved navn Zed som tydligvis har gjort noe ganske ubegripelig. Å poste -1337 antall ganger må da være helt umulig? Etter min logikk kan dette ha forekommet hvis denne brukeren har postet så mangen ganger at han/hun har overstiget en eller annen grense for dette. Hvis den på serveren lagres som 2 byte, vil det meste tallet være rundt 32 512. Når man overstiger dette kan det være at tallet nullstilles, selv om man har masse poster liggende rundt på forumet.

 

Når en administratior/moderatior sletter threads eller poster, vil antagentlig dette føre til en kraftig nedgang i antall poster, og med null som utgangspunkt vil dette ende med noe helt tull.

 

Eller er det noe annet som har ført til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle likt å vite hva han har gjort for HW-forumet med 882 innlegg i forumet Søppel (94% av alle hans innlegg). Da skulle han etter mine beregninger ha 938 poster. Hmm... DeMilies er også en som liker seg på "søppelplassen" :D, så kanskje du får en "bemerkelse" hvis du poster mye der.

Lenke til kommentar

QUOTE (aadnk @ 31/01/2004 : 23:08)
Jeg har oppdaget en bruker ved navn Zed som tydligvis har gjort noe ganske ubegripelig. Å poste -1337 antall ganger må da være helt umulig? Etter min logikk kan dette ha forekommet hvis denne brukeren har postet så mangen ganger at han/hun har overstiget en eller annen grense for dette. Hvis den på serveren lagres som 2 byte, vil det meste tallet være rundt 32 512. Når man overstiger dette kan det være at tallet nullstilles, selv om man har masse poster liggende rundt på forumet.

Når en administratior/moderatior sletter threads eller poster, vil antagentlig dette føre til en kraftig nedgang i antall poster, og med null som utgangspunkt vil dette ende med noe helt tull.

Eller er det noe annet som har ført til dette?

Det er nok ingen her på forumet som vil klare å sprenge noen grense innen post count på en god del år enda ;)

Lenke til kommentar

Forumstyret ser på saken. Det later til at noen har tatt seg større friheter enn hva de burde, og vi vil rydde opp i sakene. Det skal ikke være noen forskjellsbehandling av brukere. Det er seffern en mulighet at vi vil belønne de som gjør en jobb for nettverket med en "custom title", men i såfall mener jeg personlig at det skal være en felles tittel som deles ut til de som fortjener det - ikke en egen tittel pr. person.

 

Som sagt - dette skal ryddes opp i, og vi vil se over våre interne rutiner (standard svar - men vi følger det opp... ;) ).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...