--=Raze=-- Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Har hørt at det er elendig kjøling på dette powercolor radeon 9800 pro kortet som de selger så billig på komplett for tiden. Har tenkt å kjøpe det, men er redd for at chipsettet skal brenne opp. Så e vil kjøpe kjøler i tillegg. Har sett på microplex og 3dfxcool, men vet ikke hva slags jeg skal ta. Er det noen her som vet om noen bra kjølere til det skjermkortet.
andesam Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Hvis det brenner sg (og du ikke har klokket det) så få du nytt på garantien. Men hvis du kjøper f.eks. en zalman heatpipe med vifte så få du et mer stillegående skjermkort, og du kan klokke lengre.
VeXx Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Har hørt at det er elendig kjøling på dette powercolor radeon 9800 pro kortet som de selger så billig på komplett for tiden. Har tenkt å kjøpe det, men er redd for at chipsettet skal brenne opp. Så e vil kjøpe kjøler i tillegg. Har sett på microplex og 3dfxcool, men vet ikke hva slags jeg skal ta. Er det noen her som vet om noen bra kjølere til det skjermkortet. Hehe, det var litt vel ekstreme tanker. PowerColor har laget ny revisjon av kortet siden november 2003. Alle kortene som selges på Komplett og andre webshopper er den nye versjonen med oppgradert vifte. Viften fungerer helt perfekt og er ganske så klokkevennlig. Ser de fleste på forumet klarer å dra kortet fra original 378/337 til 420+/365+
zaico Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Vifta er helt lik den som sitter på andre BBA kort, om du har tenkt å bytte den anbefaler jeg Arctic Vga silencer..
anon12234 Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 jeg fikk kortet mitt i forrige uke, klarer å dra det oppi 440/390 uten artifacts....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå