Gå til innhold

Hva er galt?


Anbefalte innlegg

Jeg sitter på en pc`en med Windows 2000 Professional. Etter et par min kommer det en feil melding der det står at windows har funnet en feil med svchost.exe.

Etter det går det ikke ann å sende e-mail,gå inn på linker, kopiere ting osv.

Er det noen som veit hva som er galt? noen med samme problemet?!

 

Takker for alle svar.

 

Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Online scan?? hva er det? jeg har norten antivirus.. men med en gang jeg logger på nettet står det refreshing på alt. når jeg scanner før jeg er på nett finner den ikke no virus. kan du skrive en url der jeg kan laste ned fixblast. bare skriv url`en så jeg kan skrive den etterpå, for jeg kommer ikke inn på linker.. takk

Lenke til kommentar
Tror ikke at det er blaster nei, når man har blaster så er det (gone in 60 seconds) blaster angriper bare (rpc) remote procedure call. Tror det må være et annet virus elns. Prøv en online scan kansje det hjelper. :thumbup:

Har selv hatt det blaster viruset, pc min virket perfekt helt til jeg skulle gjøre noe som hadde med internett å gjøre, da fikk jeg feilmeldingen avslutter om 60 sec.

Den meldingen hadde nokk du også fått hvis du hadde blaster, Men for all del prøv den fixblast greia å se om det hjelper ok.

Lenke til kommentar
Tror ikke at det er blaster nei, når man har blaster så er det (gone in 60 seconds) blaster angriper bare (rpc) remote procedure call. Tror det må være et annet virus elns. Prøv en online scan kansje det hjelper. :thumbup:

Har selv hatt det blaster viruset, pc min virket perfekt helt til jeg skulle gjøre noe som hadde med internett å gjøre, da fikk jeg feilmeldingen avslutter om 60 sec.

Den meldingen hadde nokk du også fått hvis du hadde blaster, Men for all del prøv den fixblast greia å se om det hjelper ok.

Jepp,prøv og kjør denne så får du se http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe.

Lenke til kommentar
Trur egentlig det ikkje er det nei. Eg hadde Blaster virus, men da fikk eg som sagt opp beskjed om at pc en skrudde seg av om 1 min... :thumbdown:

 

Du kan jo trykke alt+ ctrl+del og se på processes om det ligger noe der! ms blast for eksempel.....

Tror det er bare i Xp det skjer,han kjører 2000 prof.Rett meg hvis jeg tar feil :roll:

Lenke til kommentar
Trur egentlig det ikkje er det nei. Eg hadde Blaster virus, men da fikk eg som sagt opp beskjed om at pc en skrudde seg av om 1 min... :thumbdown:

 

Du kan jo trykke alt+ ctrl+del og se på processes om det ligger noe der! ms blast for eksempel.....

Tror det er bare i Xp det skjer,han kjører 2000 prof.Rett meg hvis jeg tar feil :roll:

Ok. Har egentlig ikkje peiling på 2000...kjører bare XP

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...