Gunnar B Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Har ingen problemer med dual,horisontal,vertikal osv. Det jeg er ute etter er et program som kan dele opp slik at jeg kan få beholde desktoppen på den ene skjermen mens spiller på den andre.
qwert Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Kontrollpanel->Skjerm->Settings->Advanced->GeForce FX 5800->nViwew...->nView Modes->DualView->Reboot. Skjermene skal nå være uavhengige av hverandre, men merk at ikke alle spill liker dette.
Mushaboom Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Kan jeg gjøre dette med mitt kort og? Finner ikke de valgene som du skrev opp
Gunnar B Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Skrevet 30. januar 2004 Kontrollpanel->Skjerm->Settings->Advanced->GeForce FX 5800->nViwew...->nView Modes->DualView->Reboot. Skjermene skal nå være uavhengige av hverandre, men merk at ikke alle spill liker dette. Fikk til å se desktoppen på den ene og spille på den andre etter hvert, men muse funksjonene ser ut til å være låst til spillet.
Gunnar B Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Skrevet 31. januar 2004 Kan jeg gjøre dette med mitt kort og?Finner ikke de valgene som du skrev opp Hvis det er en DVI utgang på kortet ditt så trenger du en overgang til VGA. Bruker å følge med skjermkortet. I default driverne til nvidea skal det være mulig med flere skjermer.
Gunnar B Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Skrevet 31. januar 2004 Tenkte og bruke tven jeg Går helt fint det, med divx film eller spill på tv`n og desktoppen på monitoren.
qwert Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 (endret) Kan jeg gjøre dette med mitt kort og? Finner ikke de valgene som du skrev opp Dette var i 53.03. nView-tabben skal være den nest øverste i de avanserte innstillingene. Husker ikke hva den heter i den norske driveren. Har du en sekundær skjerm (eller TV) tilkoblet og gjenkjent? Det er et tonn av nye og forbedrede funksjoner for desktop-styring og multi-monitor oppsett i driverene i 5x.xx-serien. Les gjerne bruksanvisningen (197 sider (!), 7.5MB) for nVidias flerskjermsfunksjonalitet. Endret 31. januar 2004 av qwert
m-kane Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Fungerer dualview med TV? Får ikke opp det valget. Noe som er sykt irriterende, da desktopen blir rabla til når oppløsninga på LCDen blir tvunget ned i 1024*768, som er det høyeste TVen vil ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå