Gå til innhold

Nokia 6600 IR

AbBuZ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg lurer bare på en ting, jeg og en venn har prøvd å sende ting til hverandre over IR, (med 10cm avstand), emn det kommer opp på begge mobilene at de kan ikke koble seg opp ellerno... jeg har Nokia 6600, og kameraten min har Ericsson P900, hva gjør vi galt... Hvorfor vil ikke IR`n virke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk fexplore og pass på at materialet ikke er beskyttet (jeg har prøvd å sende beskyttede midifiler og det funker ikke, men jeg tror det funker med bluetooth (er ikke sikker på om jeg prøvde det også med samme fil))

Skrevet

fexplore.. hva er det... koster det penger... Åssen bruker man det?

Ligger det inne på mobben? åssen kan jeg sjekke at programmene er beskyttet eller ikke?

Skrevet

Det koster penger :( men det finnes sikkert en demoversjon. Programmet er rett og slett genialt men du kan sikkert sende det på en annen måte.

Rettighetene til filer vet jeg ikke hvordan du sjekker

Skrevet

Nokia er helt elendig når det gjelder å overføre filer fra en telefon til en annen. Har prøvd å sende bilder, toner etc fra en 7650 til en 7210, men hadde ikke kjangs.

Skrevet
På Nokia 6600 er det kjempelett ihvertfall. Når man ser på bilder i galleriet kan man bare dra inn på - valg "Send via Bluetooth" så søker den. Når den har funnet mottaker trykker du bare "OK" så sender den bildet. Prøvde dette mot en T68i(på T68i står det da bare størrelsen på bildet samt navnet fra mottaker, og man trykker da bare "ja-knappen".) Etter det lagres det automatisk i "mine bilder".

Spirithansi:

Dette stemmer ikke. Nokia 6600 som jeg bruker er veldig god og sende bilder o.l over.

Skrevet
Da er det sikkert noe nytt på de nyeste telefonene. Og bra er jo det..

?

jeg har min 6600 fra en av de tidligste partiene (og softwaren var den første) og d funker fint fint med blåtann; no problem...

Skrevet
Da er det sikkert noe nytt på de nyeste telefonene. Og bra er jo det..

?

jeg har min 6600 fra en av de tidligste partiene (og softwaren var den første) og d funker fint fint med blåtann; no problem...

han mente nye nytt fra 7650 o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...