Gå til innhold

MS IntelliMouse Explorer 4.


Anbefalte innlegg

Bruker Microsoft IntelliMouse Explorer 4 på fUnc sUrface 1030. Var en julegave. Så siden julen har beina blitt dårligere og dårligere, i stedet for å kjøpe noe ekstra, som Mouseskates, fant jeg ut at tape (lol) virket ganske bra.

Musen glir lettere med små tapebiter over hver av de "beinknottene".

 

Ser ikke ut som det er blitt noe dårligere presisjon av dette.

 

Tror dere dette kan funke?

Kan vel ikke skade musematten på noen måte?

 

Har en ganske "glatt" tape, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Padsurfers er ubrukelig, holder i 2 dager (på lan) så er de utslitte.

 

Selv bruker jeg elektrikertape på min explorer 3 med icemat. Tenk dere litt om:

 

Padsurfers, god glid i noen dager, men pris: 50kr for 10CM :O

Elektrikertape: grei glid allover, pris: 40kr for 7 METER!

Hvordan ser elektriker tape ut? Kan noen linke meg til en plass, husker ikke hva det var, så vet ikke om vi har det... Trenger et bilde. :p

Lenke til kommentar

Spurte fattern, og vet nå hva det er, slik skal vi ha en eller annen plass... Men den er rotet vekk, så får vel lete eller kjøpe ny... :)

Den tapen jeg hadde var helt SYKT glatt, men etter noen timer med CS, eller lignende, så er den helt ubrukelig... :wow:

Kanskje jeg bruker musen for hardt. :D

 

Denne elektriker tapen, taper dere bare en sånn liten del over hver fot?? Eller tar dere lengre, så f.eks. en del matcher to foter? (Neh? Det ser ikke ut som det kan gå så bra her, eller?)

Lenke til kommentar
Spurte fattern, og vet nå hva det er, slik skal vi ha en eller annen plass... Men den er rotet vekk, så får vel lete eller kjøpe ny... :)

Den tapen jeg hadde var helt SYKT glatt, men etter noen timer med CS, eller lignende, så er den helt ubrukelig... :wow:

Kanskje jeg bruker musen for hardt. :D

 

Denne elektriker tapen, taper dere bare en sånn liten del over hver fot?? Eller tar dere lengre, så f.eks. en del matcher to foter? (Neh? Det ser ikke ut som det kan gå så bra her, eller?)

Tar nok til å dekke hver fot, pass på at ingen av kantene kan ta nedi matta, den blir fort litt stripete, men holder seg brukbart glatt.

 

Ett annet godt tips, er å smøre lypsyl på elektrikertapen, da glir det enda bedre (ivertfall i en times tid ) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...