Gå til innhold

Lage hjemmeside på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver på med hjemmeside og blir tvinget til å bruke geocities.com pga at jeg er på skolen og kan ikke installere programvare :S

Det må da finnes andre alternativer som ikke krever at men er EKSTREMT flink med hjemmeside produksjon.

geocities.com har jo det gode gamle "klipp og lim inn" prinsippet, men har mange begrensninger og svakheter :S

HJELP!!!! :scared::cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil, så har home.no (denne server kan av og til være _veldig_ treg) en slags hjemmeside generator, jeg ville heller brukt dette enn geocities

Skrevet

Notepad funker helt klart best! men du har ikke muligheten til farget kode, som kan være litt dumt av og til...

<ot>

hvorfor må det alltid være sånn at man ikke kan innstallere programmer på skolens maskiner???

</ot>

Skrevet
<ot>

hvorfor må det alltid være sånn at man ikke kan innstallere programmer på skolens maskiner???

</ot>

Fordi skolen er stygg! :thumbdown:

Skrevet

Roger that :D men jeg bryr meg ikke om det jeg :p har innstallert Opera og HTML kit på skolen! :) og i dag kom jeg ett skritt nærmere for å få fjernet "sperren" for programmer som ligger på felles disken på serveren! :D

Skrevet

Er også en mulighet! men ikke før vi får ny systemansvarlig.... :p btw flodhest: likte den nye avataren din! :D

men denne tråden begynner vel å bli litt OT, men Nemesis har vel fått svar på det han/hun spurte om :)

Skrevet

Takk for tipsene, ikke vits å snakke med de som er it ansvarlig på skolen. De stoler ikke på meg siden jeg kan litt om data. Tror jeg skal hacke hele systemet LOL :D

HATER IT-ANSVARLIGE på skoler over hele landet

Skrevet
btw flodhest: likte den nye avataren din! :D

Takker! Mekket den i photoshop isted. :)

Nemesis: yeah, hack systemet, men tror ikke de stoler mer på deg om du blir fersket :D

Skrevet
btw flodhest: likte den nye avataren din! :D
Takker! Mekket den i photoshop isted. :)

Likte bedre den gamle med pixelfonten! :D

Ang. installering på skolens maskiner, så forstår jeg jo at skolen nekter dem...

Skrevet
Bruke geocites.com? bruk notepad eller frontpage (de fleste skoler skal ha det..) og for å få internettadressen uten reklame: www.web1000.com :thumbup:

vet du om de sjekker om man er 18 eller ikke på web1000.com? står jo at man må være 18 for å lage konto der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...