Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen med positive ADSL erfaringer??


Anbefalte innlegg

En av de få som har skjønt det!!?

 

Quote:


On 2001-10-29 11:46, SkyFish skrev:

Adsl er greit nok det. hadde det bare blitt utbyggd. !!!!


Sitter fortsatt hjemme med mitt 56.6k som nå aldri kobler opp på mer enn 44k. DETTE holder ikke lenger.


Alle burde si opp sitt abonnemang hos telenor i en mnd for å lære dem at fortjeneste er ikke alt, siden de sitter inne med så utrolig mye kunnskap som de rett og slett ikke GIDDER å bruke, pga de tjener bedre på kunder som er slaver til dem via dialup.


Synes Hardware.no burde lage en reportasje om akkurat dette. Vet ikke om her er noen mod som leser igjennom disse postene, men jeg synes det burde være en god ide, slik at folket får en bedre opplysning om hvor utrolig telenor UTNYTTER sine trofaste kunder. Jeg synes det er kriminelt.


Unnskyld ordvalget men jeg synes det var litt mildt. Det strekker ikke til lenger.


Meninger?


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


SkyFish skrev (2001-10-29 11:46):

----------------------

Alle burde si opp sitt abonnemang hos telenor i en mnd for å lære dem at fortjeneste er ikke alt, siden de sitter inne med så utrolig mye kunnskap som de rett og slett ikke GIDDER å bruke, pga de tjener bedre på kunder som er slaver til dem via dialup.


----------------------

 

Faktisk enig... Nå har jo jeg endelig fått meg ADSL jeg også via NextGenTel og er VELDIG fornøyd med Bravo foreløpig... Bare et par ting jeg kan utsette på foreløpig er at:

 

1. Kundeservicen kunne ikke klart å finne ON knappen på maskinene sine om de så skulle hatt en pistolpipe langt opp i r...

 

2. Tok laaaaaaaaang tid før jeg fikk ADSL etter at jeg bestilte.. og fikk ikke noen som helst informasjon om at det skulle komme en montør... Etter seks uker ventetid ringte plutselig en fyr fra bravida og sa til meg at han kom om en halv time... Og at jeg måtte purre på NGT om å få tilsendt modem, og det tok enda en uke før jeg fikk det...

 

3. Jeg får en mail om at jeg skal fortelle alle om hvor fornøyd jeg er med NGT og at jeg skal verve andre..... FØR JEG SELV FÅR ADSL....

 

Men det skal være sagt... Nå som jeg først har fått det så er jeg fornøyd...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt NGT siden jan/feb 2001, først bravo men har nå Delta på UiB-avtalen. Har nettverk med tre maskiner, en hub til 500kr og kabel - har fungert 24/7 siden jeg fikk det og etter at jeg fikk delta er det ikke noe problem å spille mens damen spiller nettradio og surfer, det gikk ikke alltid så bra med bravo.

 

Det eneste jeg har vært misfornøyd med var news-serveren, men den er nå helt grei å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...