Gå til innhold

ser noen feilen her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg synes det ser riktig ut, men så er dette sikkert en av de drittfeilene som en ergrer seg grønn over og som egentlig er av den simple sorten...

Jeg får en sånn rød bølge strek under [] i slettnyhet... beskjed om at den forventer en varibel i stedet .. ?!

 

Har sittet å sett på den i en halvtime nå.. tror jeg stikker hjem :D

Lenke til kommentar
jeg synes det ser riktig ut, men så er dette sikkert en av de drittfeilene som en ergrer seg grønn over og som egentlig er av den simple sorten...

Jeg får en sånn rød bølge strek under [] i slettnyhet... beskjed om at den forventer en varibel i stedet .. ?!

 

Har sittet å sett på den i en halvtime nå.. tror jeg stikker hjem :D

$slettnyhet[] indikerer at det er en array. Du kan registrere inn i en array med å bruke [], f.eks.:

$a[] = "Hei";

$a[] = "Hallo";

 

Da får array $a disse verdiene:

$a[0] // Hei

$a[1] // Hallo

 

Du må anngi hvilken del av arrayen som skal hentes.

Dette gjør du ved sette inn navnet i [] eller ta en kikke på array funksjonene current(), next(), prev() og end().

Lenke til kommentar
du vil kanskje fjerne $ fra $slettnyhet[]

 

høres ut som en sånn php work around for å bruke flere felt med samme navn, du har kanskje flere nyheter med check boxer for sletting?

Det stemmer, er ei liste med nyheter hvor det skrives ut en checkbox for hver nyhet slik at den kan slettes. Må ha med det med [] ellers klarer ikke skriptet hente ut variabel navnet (iden) på nyheten(e) som skal slettes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...