Bateman26 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Har du ny BIOS, 1.4?Hent nyeste drivere fra Abit og det skal funke. Jeg har både original diskett som jeg fikk med kort og den andre som jeg lastet ned fra Abit og bare den andre virker siden BIOS i Sil3112 er oppdattert sammen med BIOS for HK (1.4) Har ordet opp det problemet med Sata for lenge side.. Nu går jeg bare venter på at jeg skal få lønn sånn at jeg kan bestille en 120 Sata til sånn at kan kjøre RAID 0
Bateman26 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Synes AN7 har vært et interessant kort så langt. Dvs jeg har hatt nok å henge fingrene i Var plaga med høy temperatur. Lå på rundt 50 idle og over 60 på load. Oppdaga ved en tilfeldighet at jeg hadde glemt å flytte jumperen tilbake etter en av mine mang cmos resets, hehe. Skal si det hjalp på tempen å flytte den tilbake Hva ligger du på i temp nu for tiden?
Bateman26 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 FlashMenu har kommet ny versjon 1.33 Her kan du laste den ned
Jarbra Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg bruker èn S-ATA disk nå, men den var det ikke jeg som installerte. Jeg får ikke til å legge til enda en disk etc. under windows-installasjon. Denne disken er bare partisjonert opp til 30 GB, mens de restrerende 90 er borte ;| Tenkte jeg kunne partisjonere den med windows-installasjonen, men den finner jo ikke disken uten de rette driverne - det som er problemet.
Bateman26 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 Jeg bruker èn S-ATA disk nå, men den var det ikke jeg som installerte. Jeg får ikke til å legge til enda en disk etc. under windows-installasjon. Denne disken er bare partisjonert opp til 30 GB, mens de restrerende 90 er borte ;| Tenkte jeg kunne partisjonere den med windows-installasjonen, men den finner jo ikke disken uten de rette driverne - det som er problemet. Når du starter maskinen finner da Sata biosen begge diskene? Du kan gå inn i Sata biosen og sette opp raid for og bruke begge diskene Har du 14 biosen? men det kan også være noen jumpere på disken som du ordne litt på. Jeg mistet plustelig 50 gb på en 80 Gb disk for at jeg ikke hadde satt jumperne riktig
Insomniac Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 har dere fått bedre resultater etter å ha forbedret NB kjøling på an7? virker nemlig som om det er noe annet som hindrer meg i å nå mer enn 216mhz stabilt. har vannkjøling på NB, men det er mulig den ikke har skikkelig kontakt, var nemlig et JÆVLIG stort søkk i midten som det var vanskelig å beregne goop til. planlegger å planslipe NBen, men gidder ikke demontere vannkjølingen for å gjøre det før jeg får nytt kabinett i slutten av april når Microplex får inn lian li kabinett spesialdesignet for vannkjøling. men tanken på at jeg kanskje ikke får optimal fsb IRRITERER så jævlig at jeg blir gal
Bateman26 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 jeg tror det er barton 2500 din som er problemet. Ikke det at den er en dårlig overklokker men at kombinasjonen barton2500 og an7 er dårlig blant annet at ,5 multi ikke virker
Insomniac Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 og de sitter like siræva og overser dette istedet for å komme med nye bioser som løser problemet... jeg kan forresten ikke bruke Abit EQ. Jeg får en feilmelding som sier : Bad namespace, jeg må da trykke OK, siden kommer det opp at det har utført en ulovlig operasjon. MBM kan jeg ikke bruke, pga det ultraharry uGuru opplegget. ******, nå er jeg lei
Bateman26 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 (endret) De sier de ikke klarer og gjenskape det problemet . kan være at det er en spesiell stepping eller batch som lager et problemet. Har jeg vist det jeg vet i dag hadde jeg ikke kjøpt an7 dda hade jeg heller kjøpt amd 64. Spillinga er jo silkemyk på den Endret 25. februar 2004 av Bateman26
Insomniac Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 (endret) så en formatering vil ikke hjelpe? har du samme problem? Endret 25. februar 2004 av Insomniac
Bateman26 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 Nei jeg har ikke noe problem med ,5 multi men en formatering skader jo sjelden.. det er en link til et forum i trådstarten og han har det problemet. Men hvordan fsb får du på 10x?
Insomniac Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 jeg tenkte på abit eq problemet (bad namespace): har du det? formatering ja :/ vil helst vente litt med det. skal teste med 10x 216 får jeg på 11x
Bateman26 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Nei har egentlig ikke noen problemer med Maskinen bortsett fra at den blir litt varm ligger på idle 48 og stress 56
Insomniac Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) fant noe interessant om mosfet kjøling her... http://66.102.9.104/search?q=cache:-_Y8k6M...&hl=no&ie=UTF-8 se litt lenger ned på siden. der står det at en bør kjøle den platen på undersiden. går det ikke strøm gjennom den? ser forøvrig ut som en interessant tråd, folk har voltmoddet an7 men hvilket språk er den på? Endret 27. februar 2004 av Insomniac
Bateman26 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 den er på malysisk tror jeg, nederst er det en banner til noe Webmaster Malaysia Banners Exchange da var det bare og lære seg det... Eller finne noe som oversetter..
Supervisor Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 AN7 modified bios v.14 Added newly released SATA bios v4.2.47 http://forum.abit-usa.com/showthread.php?threadid=39277 Direkte link http://forum.abit-usa.com/attachment.php?postid=257864
menT4l Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Jeg deltok i ABIT-in your game, og jeg vant AN7(+ thermal prizes). Får se når det kommer om jeg orker å åpne kortet eller om jeg bare selger det med engang, men tanken på 3.2Vdimm umoddet frister litt, og det kortet jeg har nå går bare til 223FSB på over 10 multiplier. 2-2-2 timings vil vel kanskje være mulig med 3.2vdimm..? Geil golden dragon pc3200 er vel ikke kjent for å være de brikkene som liker 2-2-2 best akkurat, så..
Bateman26 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Skrevet 28. februar 2004 Jeg deltok i ABIT-in your game, og jeg vant AN7(+ thermal prizes). Får se når det kommer om jeg orker å åpne kortet eller om jeg bare selger det med engang, men tanken på 3.2Vdimm umoddet frister litt, og det kortet jeg har nå går bare til 223FSB på over 10 multiplier. 2-2-2 timings vil vel kanskje være mulig med 3.2vdimm..? Geil golden dragon pc3200 er vel ikke kjent for å være de brikkene som liker 2-2-2 best akkurat, så.. Hvordan CPU har du?
Bateman26 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Skrevet 28. februar 2004 en ny test DFI LANParty NFII Ultra B vs. ABIT AN7 The Clash of the nForce2 Ultra's
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå