rolfar Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har tenkt å kjøpe nytt et hovedkort som støtter SATA og jeg vil jo selvfølgelig ha det billigst mulig! Da er jeg kommet til hovedpoenget i tråden... Er det noen som har erfaring med å kjøpe av lagersalget til komplett og PS? Er tingene i god stand?? Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 ser en litt artig setningsoppygging i første linje ja.....flaut! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Har bare gode erfaringer ved kjøp av demo varer hos komplett.. Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Har handlet for tusenvis av kroner fra komplett sitt demovareutvalg og har aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 lagersalg og demosalg er vel to forskjellige ting? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Komplett er bra uansett hvordan varer du bestiller =) Det er i hvertfall min erfaring Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Bestilte en Seagate Cheetah 15K.3 SCSI-disk som demovare fra komplett, og denne disken funker perfekt. Alt vel. Endret 28. januar 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 lagersalg og demosalg er vel to forskjellige ting? På komplett kaller de det demo-varer, på psdata lagersalg. Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 Har ikke hatt en dårlig opplevelse med demovarer enda. Blir det noe problem så er det jo bare å bytte Lenke til kommentar
xoop Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har opplevd begge deler: Har handlet mye på begge steder.... -Den ene gangen var det et DOA skjermkort fra PSdata (Fikk pengene igjen) -Den andre gangen, et Hovedkort fra Komplett som manglet alt av braketter og flatkabler, selv om det ikke var opplyst om dette (Komplett var greie og sendte meg alt siden) Dette er de to gangene av ca 20 demokjøp, hvor ikke alt har gått på skinner, men uansett, det er rimelig trygt å handle demovarer spør du meg. Det eneste er for trådstarter som vil ha et slikt hovedkort, Hvis du vil ha braketter, flatkabler, S-ATA kabler Osv. Så lønner det seg ikke å kjøpe demo, du må uansett kjøpe alt det andre...... Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg kjøpte mitt hovedkort (Abit NF7-S V2.0) i demovareutsalget til Komplett. Alt var inkludert i esken. Jeg tror heller ikke at det var brukt -ingen skrumerker e.l. Trolig erstatningvare fra leverandør Det var en på forumet her som sa at hvis det stod "demo1" så var varen så og si nytt. I mitt tilfelle stemte dette... Endret 29. januar 2004 av tolrol Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 lagersalg og demosalg er vel to forskjellige ting? På komplett kaller de det demo-varer, på psdata lagersalg. lagersalg er vel litt misvisende i mine øyne da mesteparten faktisk er lagersalg. demosalg innebærer at varen er brukt i demosammenheng. jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå