Tho®¿ Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 kan dette , klokkes(egentlig et dumt spørsmål!) til å blie et sånn XT kort eller noe sånt?? har hørt så mye rart om dette her med flæshing og sånt hørt mye preik om den dårlige vifta også, er dette sånt, i så fall bestiller jeg termisk lim kjøleribber og artic silencer fra microplex.no!
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 emm, jaha. Radeon 9800 pro oi seg selv er ikke noe nytt, det er heller ikke powercolor.
Tho®¿ Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 emm, jaha. Radeon 9800 pro oi seg selv er ikke noe nytt, det er heller ikke powercolor. wanna bet?? klikk på linken? er det power Color eller ikke?? ????
dp Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 hvorfor må du lage en ny post om akkurat dette? finnes TUSEN poster hvor trådstarter spør om AKKURAT det samme. idioter.
traskas waits for alice Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 emm, jaha. Radeon 9800 pro oi seg selv er ikke noe nytt, det er heller ikke powercolor. wanna bet?? klikk på linken? er det power Color eller ikke?? ???? Det han mente var at hverken kortet eller powercolor er nytt! Det er gammelt nytt og det kortet har vært på markedet en stund.
genesis Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 [off"topic"] hvorfor må du lage en ny post om akkurat dette? finnes TUSEN poster hvor trådstarter spør om AKKURAT det samme. idioter. men få har alikevell så dårlig topic [/off"topic"] Det finner du lett ut ved enten å søke her på forumet (om den elendige søkemotoren ikke funker, så skriv det da du lager nytt emne), og som regel er også google din venn
Tho®¿ Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 prøvde meg på den der "søkemotoren" den er jp helt monga jo!! Siden kan ikke vises og masse slik kødd, on/topic: hvorfor ikke gjøre det sånn som jeg gjør?? er det ikke det man har et forum til?
dp Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 prøvde meg på den der "søkemotoren" den er jp helt monga jo!!Siden kan ikke vises og masse slik kødd, on/topic: hvorfor ikke gjøre det sånn som jeg gjør?? er det ikke det man har et forum til? er ikke noe poeng å ha 1000 tråder med AKKURAT samme innhold. hvis du ikke finner det ved søk så bare på i grafikkort avdelingen. der ER det masse info ang 9800pro.
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Jo, men det kortet har vært på markedet i evigheter
clinton Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Er faktisk litt enig med Thor.den søke funksjonen fungerer ekstremt dårlig til tider.
dp Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Er faktisk litt enig med Thor.den søke funksjonen fungerer ekstremt dårlig til tider. går fremdeles an og lete litt i grafikkort seksjonen...
GA Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Er det alltid nødvendig å bli så sinte hver gang noen poster noe som har vært postet før? Har selv prøvd å bruke den søkesaken til å finne poster jeg har lest før, men den er håpløs i bruk. Hvis dere synes posten er dum, så ikke gidd å lese den, og la for all del hver å svare!
neon123 Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Ja, enig. Alle blir så forbanna sure pga ingenting. Det hater jeg ved dette forumet Sånne små sjefer som tror de eier hele driden
ebso86 Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Jo, men det kortet har vært på markedet i evigheter hva er problemet deres egentli? fyren har kjøpt seg ett nytt kort, ERGO kortet er nytt for han!
clinton Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Er faktisk litt enig med Thor.den søke funksjonen fungerer ekstremt dårlig til tider. går fremdeles an og lete litt i grafikkort seksjonen... klart det
ghost7 Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 aldriopplevd problem med søkefunksjonen og har brukt den ganske MASSE! alltid funne fram til det eg ville...
GA Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Vel, da tror jeg nok du har hatt ganske flaks! Har til og med prøvd å finne ting jeg har skrevet selv uten å finne det... Men uansett er det ikke noen vits å hisse seg opp hver gang noen poster noe som er sagt før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå