Gå til innhold

Qxl auksjon


brillan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pengene går jo til et godt formål! Natthjemmet til prostituerte...

Pengene kunne heller gått til foreldre løse barn i Afrika :yes:

Nei selv om vi har det veldig godt i Norge er viktig(ere) aa hjelpe de her hjemme etter min mening .

Er ikke kynisk men hovedansvaret ligger for sitt eget land og deres velvaere foerst og fremst .

Samfunnet blir mer baerekraftig og , vel naturlig nok skaper mer saa det i ettertid er lettere aa hjelpe andre .

Lenke til kommentar
Nei selv om vi har det veldig godt i Norge er viktig(ere) aa hjelpe de her hjemme etter min mening .

Er ikke kynisk men hovedansvaret ligger for sitt eget land og deres velvaere foerst og fremst .

Samfunnet blir mer baerekraftig og , vel naturlig nok skaper mer saa det i ettertid er lettere aa hjelpe andre .

med fare for å bli for politisk her. Tenk hvor mye mer x antall kroner vil hjelpe i fattige deler av verden enn det vil hjelpe her.

Lenke til kommentar
Nei selv om vi har det veldig godt i Norge er viktig(ere) aa hjelpe de her hjemme etter min mening .

Er ikke kynisk men hovedansvaret ligger for sitt eget land og deres velvaere foerst og fremst .

Samfunnet blir mer baerekraftig og , vel naturlig nok skaper mer saa det i ettertid er lettere aa hjelpe andre .

med fare for å bli for politisk her. Tenk hvor mye mer x antall kroner vil hjelpe i fattige deler av verden enn det vil hjelpe her.

Ja men det er ikke det som var mitt poeng heller .

Lenke til kommentar
med fare for å bli for politisk her. Tenk hvor mye mer x antall kroner vil hjelpe i fattige deler av verden enn det vil hjelpe her.

Litt offtopic først: men tenk på antall xkroner som blir "borte" på turen til utlandet, noe mesker seg GODT i norske hjelpefond skal jeg si deg!!

 

Tilbake til topic: Ser ut som det er den første (og siste???) varen NRK har lagt ut for salg på qxl, de har ihvertfall registert seg samme dag som de la ut auksjonen!

Den langbein figuren han har tegnet er jo bare helt rar da!

Uansett syntes ikke Kristopher Schau sin signatur + et elendig tegning er verdt over 1000 kroner ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...