knutby Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 (endret) Driver å legger det inn nå. Hva synes dere om det? Hva er det som er nytt, hva er savnet og hva mangler. Edit: 2003 Endret 28. januar 2004 av Loffelur
eiriksen Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 2004! Lanserte ikke de nylig 2003, dæven dette går kjapt. Men når jeg søkte på office 2004 på google.com sto det bare om for Mac?
wil Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 nyeste Office versjonen er Office 2003. jeg har den jeg. pro versjonen. den er rå bra synes jeg. har en litt annen style en tidligere versjoner av Office, det som da savnes er jo Front Page 2003, nå har jeg begynt å vent meg til å ikke bruke den men hadde ikke sagt nei takk til å hatt den nei. ellers er alt bra i Office 2003. har også 2 nye programmer også: Office Publisher og Office InfoPath, disse har jeg ikke prøvd noe særlig av, da jeg ikke har rukket å testa Office 2003 så mye hjemme. har mest brukt Word og den ser virkelig bra ut. hvis du har engelsk versjon kan det være litt slit å få norsk stavekontroll til å funke i Office 2003, men etter mye slit fikk jeg det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå