Gå til innhold

Hvilken mobil?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har for tiden en Nokia 7250 mobil, og har vunnet en SE Z600 som jeg får i posten snart :D

 

Tingen er den at jeg er ikke sikker på om jeg skal beholde den SE Z600 eller om jeg skal prøve å få solgt den/bytten den slik at jeg kan få tak i en Nokia 6600 som jeg har siklet etter litt.

 

Pris er ingen hindring her, og er interresert i en telefon med go skjerm og som kan brukes til en del underholdning i tillegg til tele/sms.

 

En ting jeg ser på Nokia 6600 som en stor pluss er VGA kamera, stor oppløsning og muligheten for å ta opp video.

 

Er det noen som har noen tips/forslag så fyr løs :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6600, sx1 og særlig sendo X (du har kanskje ikke hørt om den) er gode kjøp. Men Sendo X kommer ikke før i andre kvartal, noe som blir kanskje for lenge å vente (?)

Sendo X ser nok ut til å bli den beste av de 3, siden den har plukket alle godsakene fra dem :yes:

 

men av 6600 og sx1 vil jeg anbefale 6600. Pga. tastene, klarer ikke tastene til sx1 :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har SX1. Anbefaler den. Veldig bra telefon. Tastene blir du garantert vant til, hvis du skriver meldinger eller bruker telefonen passe mye på starten. Er bare en vane/trenings sak.

Har du MP3 spiller fra før av, er svaret enda klarere: Selg den, og bruk SX1 sin MP3 spiller. hehe

 

Håper du tar et valg du selv, og ikke selgeren, blir fornøyd med.

Lenke til kommentar
Har sjekket litt rundt, men SE P900 er vel litt vel dyr?

Eneste gode prisene jeg finner på dem er på Qxl  :thumbdown:

Er den virkelig verdt pengene i forhold til Nokia 6600?

Hvis pris er ingen hindring.

Hvorfor skriver du at SE P900 er litt dyr?

Nypris på denne telefonen er 7000 kr........selv om "pris er ingen hindring" så er det stor forskjell med 7000 kroner for en mobiltelefon.....penger vosker ikke på trær heller da, og slik som mobilmarkede er så fornyer telefoner seg hele tiden........jeg kjøpte f.eks en Nokia 7250 i april 2003....selger den nå og taper 3000 kr på den....ved å kjøpe en mobiltelefon som nesten koster dobbelt kan jo tapet også bli nesten det dobbelte (4-5000 kr) i løpet av ett lite år...det er det jeg mener.

Endret av Slabbedasken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...