Gå til innhold

Installere email klient


Rayarn

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i timesvis prøvd å konfigurere et java basert program på min Sony Z600 mobil uten lykke, så jeg vender meg til forumet for hjelp.

 

Programmet jeg primært har prøvd å fått til er mail4me, en freeware email klient tilgjengelig på nett (søk på google). Desverre er brukerhjelp sparsom, og installasjons veiledning fraværende. Så jeg har kjørt meg helt fast.

 

Ønsker så gjerne å kunne sjekke mail mens jeg er på farten uten å dra frem laptop. Er det noen som har erfaring med å få et slikt program til å fungere? Har også prøvd et program som heter sirius mail, men der fikk jeg feilmelding om at det ikke var nettforbindelse. Wap fungerer som det skal ellers.

 

Takk på forhånd,

 

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå i timesvis prøvd å konfigurere et java basert program på min Sony Z600 mobil uten lykke, så jeg vender meg til forumet for hjelp.

 

Programmet jeg primært har prøvd å fått til er mail4me, en freeware email klient tilgjengelig på nett (søk på google). Desverre er brukerhjelp sparsom, og installasjons veiledning fraværende. Så jeg har kjørt meg helt fast.

 

Ønsker så gjerne å kunne sjekke mail mens jeg er på farten uten å dra frem laptop. Er det noen som har erfaring med å få et slikt program til å fungere? Har også prøvd et program som heter sirius mail, men der fikk jeg feilmelding om at det ikke var nettforbindelse. Wap fungerer som det skal ellers.

 

Takk på forhånd,

 

Mh

Raymond Pettersen

Kan jeg spørre deg hvorfor du ikke bruker den innebygde email klienten ?

Lenke til kommentar
Jeg har nå i timesvis prøvd å konfigurere et java basert program på min Sony Z600 mobil uten lykke, så jeg vender meg til forumet for hjelp.

 

Programmet jeg primært har prøvd å fått til er mail4me, en freeware email klient tilgjengelig på nett (søk på google). Desverre er brukerhjelp sparsom, og installasjons veiledning fraværende. Så jeg har kjørt meg helt fast.

 

Ønsker så gjerne å kunne sjekke mail mens jeg er på farten uten å dra frem laptop. Er det noen som har erfaring med å få et slikt program til å fungere? Har også prøvd et program som heter sirius mail, men der fikk jeg feilmelding om at det ikke var nettforbindelse. Wap fungerer som det skal ellers.

 

Takk på forhånd,

 

Mh

Raymond Pettersen

Se mitt tema "email på P900" der får du svar på hvordan du bruker den innebygde e-mailen :thumbup:

Lenke til kommentar

Innebygde mail klienten? Telenor greia under startside vil jeg ikke ha noe av. Prøver å bruke mine andre e-mail kontoer, ved å koble rett på pop serveren uten noe wapside el lignende

 

Ble ikke så klok av "email på p900" greia:/

 

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mye greie på alle de forskjellige mail typene som er.Jeg får alltid et "HÆ,bruker du telenor sin mail??"Hva er galt med det?Jeg har brukt det i alle år uten et eneste problem.Hver gang jeg kjøper ny telefon taster jeg bare inn samme brukernavn og passord som jeg har på PC'en,så er det bare å sende å motta mail like enkelt og greit som jeg gjør det på PC'en,og med kun en og samme mailadresse.Det samme gjorde jeg med P900,da er det bare å gå inn på meldinger å trykke på e-post "send og motta" eller skriv ny.Forstår ikke hvorfor man skal rote seg bort i WAP eller andre omveier.

Lenke til kommentar
Innebygde mail klienten? Telenor greia under startside vil jeg ikke ha noe av. Prøver å bruke mine andre e-mail kontoer, ved å koble rett på pop serveren uten noe wapside el lignende

 

Ble ikke så klok av "email på p900" greia:/

 

Mh

Raymond Pettersen

Sorry, jeg trodde Z600 hadde samme system som t610 og dermed epost klient.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det til endelig ved hjelp av reqwireless programvaren du linket Morten B. Men problemet var egentlig at djuice gprs innstillingene som fulgte med mobilen ikke fungerte optimalt. Funket med en gang når jeg bestilte nye innstillinger fra www.telenormobil.no ..

 

Da ordnet det seg endelig. Men er det dyrt å sende/laste ned mail om dagen? Noe ca anslag på det?

 

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...