LarsP Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 det med two headed orcs, eller ogres som det også kalles var en aprilspøk. Eller hur?
uberhunter Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det var nok det ja! Hadde vært kult hvis det kom men!
vaskiZ Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Two headed ogres Ikke alle ogres har to hoder og mindre orcer.
uberhunter Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hehe, har jævli lyst t å spille med Tauren Warrior da! Vandre rundt å knuse små dverger og gnomer med en "liten" stokk
Thanatos Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 jeg skal væffal ha : -tauren warrior -troll hunter rekkefølge uvisst
OlaTK Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Hehe, har jævli lyst t å spille med Tauren Warrior da!Vandre rundt å knuse små dverger og gnomer med en "liten" stokk må ikke være så kjepphøy nå. Det kan jo hende at de tar deg vett.
celebos Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 når er den offisielle utgivelses datoen a? gleder meg syyyykt
Treblad Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 når er den offisielle utgivelses datoen a? gleder meg syyyykt Ingen offisiell utgivelsesdato enda, gitt.
celebos Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 har hørt rykter at det kommer til sommern jeg, men tror ikke helt på det, men det er vel ikke så lenge til vel? ikke fler år vel?
uberhunter Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 hmmm, ikke godt å vite med blizzard.. men plzz keep on topic her, finnes egne poster om det der også... hmm, skulle ha laga en poll om horde eller alliance, ikke om alt mulig (paladin, hunter, warrior osv. eller human, night elf, orc osv...).. sånn bare for å se hvor mange d blir sånn ca. av hver her på gamer.no ihvertfall
JR Ewing Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Blir enten Night Elf Druid, eller Human Paladin. Gleder meg noe sinnsykt..
OlaTK Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Skrevet 10. mai 2004 (endret) sendte en PM til TST akkurat. om det kune bli laget en Poll om dette emnet. Endret 10. mai 2004 av Zephyros
Chasseur Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 her har vi min character: Ethôl of Hornwood (D&D characteren min..) han er en druid (samme som i D&D) som er loner og kjemper for å fordrive alle folkeslaget fra landet sitt som ikke var der fra før(NE og Taurens). lurer hvistnok på hva slags abilities han skal ha da...
insider Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Skal være en dwarf... pga de kan smi sverd selv og er bra krigere.
moesen Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Er det mange raser? Finnes det en oversikt over alle? Blir vel vanskelig å velge så det blir sannsynligvis flere
Same- Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Er det mange raser? Finnes det en oversikt over alle? Blir vel vanskelig å velge så det blir sannsynligvis flere http://www.blizzard.com/wow/townhall/ er en liten oversikt
vaskiZ Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Inntil videre er det 8 raser, 4 alliance og 4 horde. Alliance: Human, Dwarf, Gnome og Night Elf Horde: Orc, Tauren, Undead og Troll
moesen Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Er det mange raser? Finnes det en oversikt over alle? Blir vel vanskelig å velge så det blir sannsynligvis flere http://www.blizzard.com/wow/townhall/ er en liten oversikt Takker! Tror jeg skal være Hunter(Night Elf). Men har litt lyst til å bli med i en skikkelig øksekamp som en stor sterk orc... Mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå