Gå til innhold

Söldner: Secret Wars, kommer (ikke) snart


Anbefalte innlegg

Jepp jepp, da er det snart dags for Söldner!

Inntil OFP 2 kommer, tror jeg nok dette blir OFP dødaren!

 

Etter en først antatt release i juni ifjor, er det nå kun en måned igjen til det kommer ut (håper og tror vi da...releasedatoer tar jeg med en klype salt inntil jeg har spillet i hånda!)

 

Hvis multiplayer fungerer bra, tror jeg dette blir årets store taktiske FPS!

Kjøretøy og luftfartøy lista er imponerende og det skal bli spennende å se hva ADS tilfører genren (spesielt i MP).

 

Noen andre her som gleder seg til dette spillet?

 

For de som fortsatt tviler, her er noen screenshots:

 

screen 1

 

screen 2

 

screen 3

 

screen 4

 

screen 5

 

screen 6

 

screen 7

 

screen 8

 

screen 9

 

screen 10

 

screen 11

 

screen 12

 

screen 13

 

screen 14

 

screen 15

 

screen 16

 

 

Ett lite knippe av hva Söldner er... :dribble:

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
absolutt eit spill å følge med på... men det spørs om det kan konkurrere med bf: vietnam og joint operations.

BF Vietnam og tildels Joint Operations er mer actionbaserte spill enn lagbaserte taktiske spill (jfr. Operation Flashpoint). Så de konkurerer i forskjellige segmenter i mine øyne.

 

Hvis Söldner klarer å viderebringe det beste fra OFP med bedre grafikk osv. bør det bli bra.

 

Men som alltid; kun tiden vil fortelle hvordan Söldner blir. Jeg er optimistisk iallefall. Savner en bra konkurrent til OFP (for det eksisterer ikke enda IMO!)

Lenke til kommentar
Etter en først antatt release i juni ifjor, er det nå kun en måned igjen til det kommer ut (håper og tror vi da...releasedatoer tar jeg med en klype salt inntil jeg har spillet i hånda!)

Hrrmm... jaja trodde jeg det ikke... :mad:

 

26. mars 2004 er nå blitt releasedato i europa...

 

 

 

...er det bare meg, eller blir alle de gode spillene utsatt? Vel, så lenge det for å gjøre spillet bedre, så greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg så 3-4 screens nå, synes ikke det overgår operation flashpoint grafikkmessig, ikke noe nevnbart egentlig.

kan dog alltids hende jeg husker OFP på feil måte da.

Lenke til kommentar
jeg så 3-4 screens nå, synes ikke det overgår operation flashpoint grafikkmessig, ikke noe nevnbart egentlig.

kan dog alltids hende jeg husker OFP på feil måte da.

Dette spillet overgår nok OFP ganske grundig. Høyer oppløsning på texturer, flere polygoner på modellene, flere modeller on screen og mye mer....tror nok at du husker spillet på feil måte ja,noe som vi alle gjør når vi tenker tilbake på gode, gamle spill ;)

Lenke til kommentar
Etter en først antatt release i juni ifjor, er det nå kun en måned igjen til det kommer ut (håper og tror vi da...releasedatoer tar jeg med en klype salt inntil jeg har spillet i hånda!)

Hrrmm... jaja trodde jeg det ikke... :mad:

 

26. mars 2004 er nå blitt releasedato i europa...

 

 

 

...er det bare meg, eller blir alle de gode spillene utsatt? Vel, så lenge det for å gjøre spillet bedre, så greit.

En måned. Så grusomt. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

:angry::angry:

 

Etter hva jeg skjønner, kommer ikke Söldner til europa før 27. mai nå... :mad:

 

"The hotly-awaited, tactical multiplayer shooter, SÖLDNER – Secret Wars, will be available in the U.S. on the 4th of May and in Europe on the 27th of May”, Gerald Kossär, International Marketing Director, JoWooD Software Productions AG is pleased to announce. In order to steal the crown of this genre, the planned Open Beta, as well as the international marketing and PR campaign have made this date a strategic necessity., The massive potential of SÖLDNER- Secret Wars will be achieved with the involvement of all our partners : Encore (USA), Bigben International (Germany, France, BeNeLux, UK), Digital Bros/Halifax (Italy), Nobilis (Spain), etc. The starting point for involving the fans of the genre was the SÖLDNER trailer, which has been available for worldwide distribution since Friday 12th of March. (http://soldner.jowood.com/).

 

 

Noe som er morsomt, er at play.com tror spillet er ute...

 

Soldner: Secret Wars

our price: £17.99 Delivered

availability: Out now. Waiting for delivery of stock.

RRP: £29.99 You save: £12.00 (40%)

 

 

 

Til slutt, dette:

 

Teut Weidemann, Managing Director of Wings Simulations and Lead Designer on SÖLDNER, considers himself lucky to provide the many SÖLDNER - Secret War fans with the Open Beta, four weeks before the release. “This way, everyone can finally savour the tactical multiplayer games and experience a new dimension of team-based battles.”

 

Andreas Tobler, CEO of JoWooD: "This final release date has been determined in cooperation with our distribution partners in the respective territories in order to maximise Söldners hit potential in terms of PR and marketing effords."

 

For å si det sånn; Hvis S.T.A.L.K.E.R. fortsatt er på track (release i europa 28. mai), så har Söldner tapt hos meg. Men releasedatoen til S.T.A.L.K.E.R. er fortsatt litt sketchy... så vi får se. Hvis de kommer ut med bare en dags mellomrom her, så er mitt førstevalg klart iallefall! ( JA ...det er S.T.A.L.K.E.R.!!!)

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar

tviler ikke på det fortsatt blir utsatt....tross alt...det spillet har noen forhåpninger det ALDRI vil klare å leve opp til. sånn som feks at det skal bli ofp dødaren... hva med å få inn realismen da... sånn som feks bullet travel time... som gjør sniping virkelig gøy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...