Gå til innhold

Aopen 1557 / Tundra 1557 / CL1557 erfaringer


freaker

Anbefalte innlegg

Sjekk ut whitebox.no sine driver sider!

 

 

 

Hvor ofte går vifta på maskinene deres??

Men det hjelper ikke når jeg ikke finner den i device manager som det står i tekstfilen at jeg skal..... under other devices..

Den er heller ikke innstallert under network controllers!

 

:thumbdown:

 

Viften går ikke noe særlig her....

Men så har heller ikke cpu'en kjørt seg skikkelig heller...

Er det slik å forstå at den bare kjører full om den trenger det. dvs om jeg kjører et spill eller 3dprogram eller lign? Noe som krever krefter jaffal...

 

Sorry om dumme spm, men dette er min første laptop :blush:

Endret av williamthebloody
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Please svar da mennesker!

Du kan ikke forvente at folk på forumet skal løpe hit og hjelpe til bare fordi DU spør om det. Og i tillegg skal det skje på 15 minutter.

Det blir feil...

 

Folk her hjelper til på en frivillig basis, og posten din er forsåvidt grei den, men når du poster igjen 15 minutter etter og spør om ikke de skal hjelpe til snart, så tror jeg nok at "gardina blir trukket for" hos noen. (Om du skjønner hva du mener)

 

Vært litt mer tålmodig neste gang du. Det kan lønne seg... Bare et vennlig råd.

Lenke til kommentar

Viften går ikke noe særlig her....

Men så har heller ikke cpu'en kjørt seg skikkelig heller...

Er det slik å forstå at den bare kjører full om den trenger det. dvs om jeg kjører et spill eller 3dprogram eller lign? Noe som krever krefter jaffal...

 

Sorry om dumme spm, men dette er min første laptop  :blush:

Det heter Speedstep technology og den justerer automatisk CPU speed til det som trengs.

Så fort du starter et spill så øker CPU hastigheten, og det samme gjør vifta fordi den skal holde CPU avkjølet.

 

Det er ikke behov for max CPU-hastighet når du bare surfer. Og dette er gjort for å forlenge batteritiden. Mindre CPU-hastighet = mindre vifte-bruk = lengre batteritid.

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sjekk ut whitebox.no sine driver sider!

 

 

 

Hvor ofte går vifta på maskinene deres??

Veldig sjelden på min.. ved oppstart og av og til ved kopiering/innstalering

Samme her.

Lenke til kommentar
Der fikk jeg sporingsnummer til min maskin som de sender ut nå, med følgende specs:

 

Intel Centrino 1.6 GHz

ATI Radeon 9600

60 GB HDD (7200 rpm)

512 DDR RAM PC2700

 

osv.

 

Pris: Munnkurv

 

Det er veldig greit å alltid være vennlige med Whitebox...

Jaha så du er kjøpt å betalt !! Tror jeg tar dine poster angående whitebox med en klype salt fra nå av !!

(Mulig det ikke er slik, men den posten var vel rimelig klar.)

Lenke til kommentar
Der fikk jeg sporingsnummer til min maskin som de sender ut nå, med følgende specs:

 

Intel Centrino 1.6 GHz

ATI Radeon 9600

60 GB HDD (7200 rpm)

512 DDR RAM PC2700

 

osv.

 

Pris: Munnkurv

 

Det er veldig greit å alltid være vennlige med Whitebox...

Jaha så du er kjøpt å betalt !! Tror jeg tar dine poster angående whitebox med en klype salt fra nå av !!

(Mulig det ikke er slik, men den posten var vel rimelig klar.)

Må nesten maile whitebox å høre om de vil kjøpe og betale meg, hørtes kjekt ut.

Lenke til kommentar
Der fikk jeg sporingsnummer til min maskin som de sender ut nå, med følgende specs:

 

Intel Centrino 1.6 GHz

ATI Radeon 9600

60 GB HDD (7200 rpm)

512 DDR RAM PC2700

 

osv.

 

Pris: Munnkurv

 

Det er veldig greit å alltid være vennlige med Whitebox...

Hva kostet munnkurven da? Du får jo billige munnkurver på Nille. Disse kan være litt slappe i fisken, så jeg tror nok at du har valgt en dyrere variant, ja.

 

En ting er vel alle her enige om: Whitebox overrasker igjen med kreative betalingsformer. :wow:

Lenke til kommentar
Der fikk jeg sporingsnummer til min maskin som de sender ut nå, med følgende specs:

 

Intel Centrino 1.6 GHz

ATI Radeon 9600

60 GB HDD (7200 rpm)

512 DDR RAM PC2700

 

osv.

 

Pris: Munnkurv

 

Det er veldig greit å alltid være vennlige med Whitebox...

Så fint for deg da :-)

 

Men bare en ting!

Kan du nå som du har fått din nye bærbare pc til s.u.g.e p.i.k.k. pris nå holde kjeft om whitebox sin "gode" service?

Jeg kan ikke forstå noe annet enn det du har gjort er å "reklamere" for whitebox her på forumet for så å kontakte dem for å vise hvor flink "reklamegutt" du har vært!

Stemmer dette?

for jeg kan ikke finne noen annen grunn til at du hele tiden roser whitebox opp i skyene enn at de gir deg "kompensasjon" på dine kjøp for at du hele tiden reklamerer for whitebox her på forumet!

 

Så jeg håper nå at dine REKLAMERINGER fra whitebox sin side vil nå ta slutt

 

Ps dette er ikke vondt ment men jeg er sikker på at MINST! 70 av dine siste poster har www.whitebox.no i seg.

Endret av Hooligan
Lenke til kommentar
Der fikk jeg sporingsnummer til min maskin som de sender ut nå, med følgende specs:

 

Intel Centrino 1.6 GHz

ATI Radeon 9600

60 GB HDD (7200 rpm)

512 DDR RAM PC2700

 

osv.

 

Pris: Munnkurv

 

Det er veldig greit å alltid være vennlige med Whitebox...

Så fint for deg da :-)

 

Men bare en ting!

Kan du nå som du har fått din nye bærbare pc til s.u.g.e p.i.k.k. pris nå holde kjeft om whitebox sin "gode" service?

Jeg kan ikke forstå noe annet enn det du har gjort er å "reklamere" for whitebox her på forumet for så å kontakte dem for å vise hvor flink "reklamegutt" du har vært!

Stemmer dette?

for jeg kan ikke finne noen annen grunn til at du hele tiden roser whitebox opp i skyene enn at de gir deg "kompensasjon" på dine kjøp for at du hele tiden reklamerer for whitebox her på forumet!

 

Så jeg håper nå at dine REKLAMERINGER fra whitebox sin side vil nå ta slutt

 

Ps dette er ikke vondt ment men jeg er sikker på at MINST! 70 av dine siste poster har www.whitebox.no i seg.

 

Nå skal vi da ikek begyne og henge ut personer her, han er en av de som har ventet i noe over 1 mnd på den pcen, så at han får noe kompensasjon det er vell ikke rart. At han så sier det på kasnje en litt dum måte, var vell at han syns han fikk en bra pris da, og vile vise det på sin måte. Han er foresten en av de som er mest hjelpsome her, uansett type maskin som det spøres om.

 

Jeg og skryter av whitebox, for alle mine henvendelser osv blir tatt seriøst med de hver gang. Har ikke hatt noen problemer, og siden de har slike priser vil vi jo alle at de skal fortsette, og det er naturlig og skryte av sine egne ting er det ikke?

 

Så fortsett og diskuter 1557, og ikke andre personer.

 

Foresten, ser DinSide komenterer at tastauret på 1557 har en noe svak konstuksjon under seg, stemmer dette? Og til han som lagde de bildene, var det ikke noen plate under tastaturet i det hele tatt? Bare ser du rett ned i pcen når du løfter det av? Merkelig at det ikke var noen som helst beskytelse?

 

Noen som har tatt noen PCMark2002 tester?

 

PS: Whitebox, har enda ikek tid til og lese eller svare i disse forumene, så at noen skryter av de her hjelper svæer lite tror jeg. De bare hvet om den lange tråden, for den har tydlig vis mange sitert/vist til.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Der fikk jeg sporingsnummer til min maskin som de sender ut nå, med følgende specs:

 

Intel Centrino 1.6 GHz

ATI Radeon 9600

60 GB HDD (7200 rpm)

512 DDR RAM PC2700

 

osv.

 

Pris: Munnkurv

 

Det er veldig greit å alltid være vennlige med Whitebox...

Så fint for deg da :-)

 

Men bare en ting!

Kan du nå som du har fått din nye bærbare pc til s.u.g.e p.i.k.k. pris nå holde kjeft om whitebox sin "gode" service?

Jeg kan ikke forstå noe annet enn det du har gjort er å "reklamere" for whitebox her på forumet for så å kontakte dem for å vise hvor flink "reklamegutt" du har vært!

Stemmer dette?

for jeg kan ikke finne noen annen grunn til at du hele tiden roser whitebox opp i skyene enn at de gir deg "kompensasjon" på dine kjøp for at du hele tiden reklamerer for whitebox her på forumet!

 

Så jeg håper nå at dine REKLAMERINGER fra whitebox sin side vil nå ta slutt

 

Ps dette er ikke vondt ment men jeg er sikker på at MINST! 70 av dine siste poster har www.whitebox.no i seg.

 

Nå skal vi da ikek begyne og henge ut personer her, han er en av de som har ventet i noe over 1 mnd på den pcen, så at han får noe kompensasjon det er vell ikke rart. At han så sier det på kasnje en litt dum måte, var vell at han syns han fikk en bra pris da, og vile vise det på sin måte. Han er foresten en av de som er mest hjelpsome her, uansett type maskin som det spøres om.

 

Jeg og skryter av whitebox, for alle mine henvendelser osv blir tatt seriøst med de hver gang. Har ikke hatt noen problemer, og siden de har slike priser vil vi jo alle at de skal fortsette, og det er naturlig og skryte av sine egne ting er det ikke?

 

Så fortsett og diskuter 1557, og ikke andre personer.

 

 

PS: Whitebox, har enda ikek tid til og lese eller svare i disse forumene, så at noen skryter av de her hjelper svæer lite tror jeg. De bare hvet om den lange tråden, for den har tydlig vis mange sitert/vist til.

Ja, det sprøs om du hra rtet.

Lenke til kommentar
Der fikk jeg sporingsnummer til min maskin som de sender ut nå, med følgende specs:

 

Intel Centrino 1.6 GHz

ATI Radeon 9600

60 GB HDD (7200 rpm)

512 DDR RAM PC2700

 

osv.

 

Pris: Munnkurv

 

Det er veldig greit å alltid være vennlige med Whitebox...

Så fint for deg da :-)

 

Men bare en ting!

Kan du nå som du har fått din nye bærbare pc til s.u.g.e p.i.k.k. pris nå holde kjeft om whitebox sin "gode" service?

Jeg kan ikke forstå noe annet enn det du har gjort er å "reklamere" for whitebox her på forumet for så å kontakte dem for å vise hvor flink "reklamegutt" du har vært!

Stemmer dette?

for jeg kan ikke finne noen annen grunn til at du hele tiden roser whitebox opp i skyene enn at de gir deg "kompensasjon" på dine kjøp for at du hele tiden reklamerer for whitebox her på forumet!

 

Så jeg håper nå at dine REKLAMERINGER fra whitebox sin side vil nå ta slutt

 

Ps dette er ikke vondt ment men jeg er sikker på at MINST! 70 av dine siste poster har www.whitebox.no i seg.

 

Nå skal vi da ikek begyne og henge ut personer her, han er en av de som har ventet i noe over 1 mnd på den pcen, så at han får noe kompensasjon det er vell ikke rart. At han så sier det på kasnje en litt dum måte, var vell at han syns han fikk en bra pris da, og vile vise det på sin måte. Han er foresten en av de som er mest hjelpsome her, uansett type maskin som det spøres om.

 

Jeg og skryter av whitebox, for alle mine henvendelser osv blir tatt seriøst med de hver gang. Har ikke hatt noen problemer, og siden de har slike priser vil vi jo alle at de skal fortsette, og det er naturlig og skryte av sine egne ting er det ikke?

 

Så fortsett og diskuter 1557, og ikke andre personer.

 

Foresten, ser DinSide komenterer at tastauret på 1557 har en noe svak konstuksjon under seg, stemmer dette? Og til han som lagde de bildene, var det ikke noen plate under tastaturet i det hele tatt? Bare ser du rett ned i pcen når du løfter det av? Merkelig at det ikke var noen som helst beskytelse?

 

Noen som har tatt noen PCMark2002 tester?

 

PS: Whitebox, har enda ikek tid til og lese eller svare i disse forumene, så at noen skryter av de her hjelper svæer lite tror jeg. De bare hvet om den lange tråden, for den har tydlig vis mange sitert/vist til.

Jeg står fortsatt på mitt :devil:

 

 

MEN!!!!! jeg har ikke nevnt at personen/brukeren vi snakker om er en dårlig person/bruker! tvert imot!

 

MEN!!!! det jeg sa er at fungerer nærmest som en uoffisiell whitebox medarbeider når han hele tiden kommer med whitebox ditt og whitebox datt!

og smmtidig innrømmer at han har noen "rabatter" der!

 

Ikke det at jeg mener at han jobber for whitebox! tvert imot så "misbruker" ham dem ved å godsnakke med dem og "reklamere/legge ut gode ord her. (noe som er meget fint for ham :yes: )

Men jeg har sett meg lei på at vedkommende bruker forumet til å legge ut masse gode ord for whitebox for så å kontakte whitebox og henvise til forumet med hvor flinke de har vært til å støtte whitebox, når han eller kameratene hans skal ha nye maskiner!

 

Og som sagt jeg har ikke kritisert ham for noe personlig og det at han har "utnyttet" whitebox er bare fint det!

MEN!!!!! NÅ HOLDER DET!!!!!!

 

nok om det nå kan vi snakke om 1557 :yes:

 

 

Og til wh1t3inc!! DIN LURING!! ;):thumbup:

Endret av Hooligan
Lenke til kommentar
Fikk dere med bæreveske på cl1557en?

 

Er det en DVD+R 2,4x brenner det står i cl1557?

Ikke fått bæreveske enda og ja det er 2,4 x dvd-brenner, den er dog den mest stille spilleren i en bærbar jeg noensinne har hørt..(hørte en tidligere her sa cd-brenneren var ganske bråkete)

Lenke til kommentar
Der fikk jeg sporingsnummer til min maskin som de sender ut nå, med følgende specs:

 

Intel Centrino 1.6 GHz

ATI Radeon 9600

60 GB HDD (7200 rpm)

512 DDR RAM PC2700

 

osv.

 

Pris: Munnkurv

 

Det er veldig greit å alltid være vennlige med Whitebox...

jeg må bare få lov til å si en ting til:

 

wh1t3inc mente jeg var grådig tråden "whitebox erfaringer" da jeg lurte på om det var mulig å få en liten "premie" fra whitebox fordi jeg hadde ventet på maskinen i noen uker. Jeg kan ikke si annet en at den samme karen her tydeligvis har vunnet "gullpremien".... gratulerer!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Takk for total avsporing av tråden. :angry:

 

Oh, BTW, jeg har nettopp bestillt meg Tundra 1557S (1.4Ghz, 40GB, 256MB) + en ekstra 256MB modul. Poster alt av benchmarks og bilder når jeg får den, hvis det skulle være ønskelig da. :green:

Lenke til kommentar
Så fortsett og diskuter 1557, og ikke andre personer.

 

Foresten, ser DinSide komenterer at tastauret på 1557 har en noe svak konstuksjon under seg, stemmer dette? Og til han som lagde de bildene, var det ikke noen plate under tastaturet i det hele tatt? Bare ser du rett ned i pcen når du løfter det av? Merkelig at det ikke var noen som helst beskytelse?

 

Noen som har tatt noen PCMark2002 tester?

 

PS: Whitebox, har enda ikek tid til og lese eller svare i disse forumene, så at noen skryter av de her hjelper svæer lite tror jeg. De bare hvet om den lange tråden, for den har tydlig vis mange sitert/vist til.

Sitat frå dinside.no: "Tastaturet gir litt etter på midten, men tastene er relativt faste, og har en logisk plassering i forhold til et vanlig tastatur. Det gjør det behagelig å skrive på." Eg klarer ikkje å dra den slutninga frå dette at tastaturet er direkte dårlig å skrive på. Då er eg meir tvilande til tastatur som det på Elitegroup ECS 551 eller Dell Inspiron 8600....som har fått mykje dårleg omtale. Men eg må sei eg liker plasseringane av tastane og størrelsen på dei. T.d. er enter-tasten akkurat slik eg vil ha den. Har sett at på mange tastatur er entertasten rektangulær....som shift-tasten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Til mitt forsvar; jeg har aldri nevnt noe slags forum eller tråd for Whitebox i det hele tatt. Jeg har aldri brukt det faktum at jeg forsvarer dem som et selskap til mitt gode når det kommer til å kjøpe maskiner av dem. Jeg har aldri hatt intensjoner om å drive reklame for Whitebox, men jeg vet at andre har vært helt besatt på å sverte deres rykte. Hvis de får et dårlig rykte kjøper ingen maskiner av dem, ergo de går konkurs og min garanti går i vasken. Jeg driter i Whitebox og deres leveringsproblemer så lenge de kompenserer for det, men vet at jeg kanskje har fått mye, noe som ikke har noen ting med hva jeg sier her inne, bare at jeg ikke er som noen av dere som sitter og venter på maskinene uten å gjøre noe.

 

Når jeg blir anklagt for skjult reklame, blir jeg så irritert at jeg nesten bruker report knappen. Det er ikke vits å gå til angrep mot noen som ikke har gjort eller sagt et kløyva ord som er feil.

 

Videre vil jeg få si at ikke all min omtale rundt Whitebox har vært positiv. Jeg har ringt dem og skjelt dem ut, startet tråd på forumet angående problemer med CL50 osv. Per idag er jeg veldig fornøyd med Whitebox og har derfor ingen problemer med å anbefale dem. Grunnen til at jeg postet det innlegget var fordi jeg ikke ønsket at Whitebox skulle få mange sure kunder på telefonen; jeg ville ha frem at det lønner seg å være hyggelig, i denne som i de fleste situasjoner.

 

Takker for støtte MrNielsen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...