Gå til innhold

Tekken til PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe som har "plaget" meg i lengre tid også! Ser for meg at Tekken kunne gjort seg over nett. F.eks i et cup format eller bare 1 vs 1. Evt møljeslagsmål alle mot alle :devil:

 

Uansett; når det finnes bra kampspill til xbox burde det jo være en smal sak få dette over til PC, så det er tydeligvis vilje det går på.

Lenke til kommentar

Du trenger :

-1 Stk Tekken CD - Dette koster ofte <100 på Spaceworld ol. (Jeg kjøpte en kopi for 33,- nylig)

-Bleem PS emulator

 

Men det er ufattelig dumt å trykke på tastaturet. En PS koster sikkert ikke mange kronene brukt.

 

EDIT: Dette er seff Tekken3, men det er jo den beste versjonen uansett.

Og klart det beste du kan spille på en PC.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Du har jo det nye One Must Fall: Battlegrounds da...

 

Har ikke prøvd det, men det er nå ivertfall slåssing med kjemperoboter. Det skal visstnok ha størst fokus på online spilling. Sikkert værdt en titt.

 

Det eldre OMF er jo en klassiker. Var det eneste bra slåssspillet på pc for endel år siden.

Lenke til kommentar
Du trenger :

-1 Stk Tekken CD - Dette koster ofte <100 på Spaceworld ol. (Jeg kjøpte en kopi for 33,- nylig)

-Bleem PS emulator

Mener du seriøst at han bør bruke bleem når d finnes så mange bedre emulatorer ? :dontgetit:

Men over til poenget, kawaks skal være mulig å spille online. som da innebærer spill fra capcom og neogeo, men jeg har lest på andre forumer om folk som spiller online med psx spill. Og i den sammenhengen har stikkordene vært epsxe emulatoren og kawaks, har ingen aning hvordan dette gjøres desverre :(

Et annet alternativ er å vente til mame klarer å spille tekken bra nok. Akkurat nå funker tekken 3, men med alt for lav fps, blir vel ordnet på noe måte før eller senere :)

Men hvis du vil ha kampspill på pc så finnes jo alltids street Fighter alpha 2, hvis du har sansen for 2d that is.

Lenke til kommentar
Du trenger :

-1 Stk Tekken CD - Dette koster ofte <100 på Spaceworld ol. (Jeg kjøpte en kopi for 33,- nylig)

-Bleem PS emulator

Mener du seriøst at han bør bruke bleem når d finnes så mange bedre emulatorer ? :dontgetit: at is.

Vell, tilbake når jeg brukte Bleem så satt vi alle på K6-2 maskiner med 6GB harddisker, så du kan si at det er en stund siden. Og jeg har ikke giddet å holde meg oppdatert på den fronten av den enkle grunnen at det suger å spille PS spill uten orginal gamepad ting. (og at jeg har PS)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...