ioa Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hei! Jeg har et stort problem med skjermkort eller skjerm. Hver gang jeg spiller online spillet counter-strike, etter ca 2timer skjer dette skjermen blir svart og jeg får opp "Off Mode In 5 Seconds". Resten av pcen durer og går, det er dette som er så rart. Skjermkortet er ca 25-30 grader varmt, og dette problemet haddet jeg ALDRI med mitt gammle skjermkort Nvidia TI 4200. Skjermen kjører på 85Hertz. I førsten så var det ikke noe problem, men nå etter jeg har hatt kortet et stundt, ca 1mnd så er problemet blitt mye større. Omtrent hver andre time skjer dette. Det som også er litt rart er at dette bare skjer når jeg spiller cs, ikke fifa eller noen andre mer krevende spill. Er det noen som har noen tips der ute til meg? Ivar
andesam Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Altså skjermen blir pluttselig helt svart? også står det bare off mode alle hva det nå var? Hvilket skjermkort har du nå da? har du prøvd de nyeste driverne?
ioa Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 Jeg har Sapphire Radeon 9800pro. Ja jeg har alle de nyeste driverne. Skjermen blir bare pluttselig helt svart ja.
Jim Rager Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 start-settings-control panel-power options. derfra klarer du deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå