Gå til innhold

Ny spillkonsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri?

Nå kan du endelig kaste PCen i søpla.

Vet ikke hvem som hører hjemme i søpla jeg? Uansett så finnes det vel en annen tråd for denne. Dessuten tviler jeg på at denne greia har fått en utgivelsesdato enda.

Skrevet

Ja, det er ikke veldig lenge til den konsollen ikke kan kjøre spillene glatt. Kommer den i det hele tatt til å kjøre spillene i 2004 glatt? Ville ALDRI hatt en slik en. Da er heller en data en bedre investering!

Skrevet

Helt enig, hvis denne saken kommer, og den skal holde ut alle PC spilla som kommer/kommer til og komme, så må du nok "oppgradere" spillmaskinen, det blir jo bare helt dumt :roll:

Skrevet

det er jo en ganske billig løsning for de som ikke orker å kjøpe en pc bare for å spille, men jeg tviler på att den varer no serlig lenge før den er utdatert.

Skrevet

Kanskje man bør tenke litt på hvor mye investeringer man har i Hardware for å kjøre de nyeste PC-spillene. Hvis man vil ha bra ytelse på nye spill blir det fort at man bytter ut skjermkort, prosessor og evt hovedkort. Med den raske utviklingen vi har nå blir det nok ikke særlig dyrere å bytte ut konsollen i en forbedret utgave (som sikkert kommer til å komme) enn å bytte ut halve pcen.

Skrevet

Dette kommer IKKE til å gå! denne maskinen vil ikke klare å kjøre spill som kommer i 2005 knapt nok spill som kommer i 2004! PC spill trenger større CPU! Skal du spille multiplayer på warcraft mot 10 computere på denne konsollen kommer spillet helt sikkert til å lægge! neinei! dessuten kan du få en PC for 6000-7000 kroner som er kjempe bra vist du bygger selv!

Men over til en annen grunn. På denne kan du jo bare ha spill, mens på PC kan du gjøre MYE annet! lage nettside, programere, legg inn egen musikk på spilla dine! Hadde vært grusomt kjedeli vist du ikke kunne få gjort det på Morrowind!

PC RULER! Ingen over, ingen ved siden! :thumbup:

Skrevet

Denne konsollen holder nok i 1-2 år så må folk kjøpe ny...

Denne Need For Speed Underground...den går bra nok på søster sin pc:

AMD 1.05 GHz, 256mb DDR200, GeForce2 Integrated (16mb, 150 mhz), 40GB, nForce IGP. Kjører 800x600 på den.

Skrevet

Det er ikke en Phantom så klart...

Jeg tror Phantom kommer aldri ut pga hovedbygningen ser ut som hotell eller en vanlig kontor! Dette har rykte i 3 år, ingenting røpet :no:

Jeg har en liten håp for den spillkonsollen.

Skrevet

"Nå kan du endelig kaste PCen i søpla"...

etterfulgt av

"Andre tekniske detaljer røper en VIA C3 1.4GHzhovedprosessor, en 300MHz S3 DeltaChrome grafikk-chip med 64MB RAM....

...I tillegg har ApeXtreme 256MB RAM, en 20GB harddisk..."

Resulterte i:

Et kraftig løft hva angår humøret...

*Humrer* :laugh:

Skrevet

Hehe...Jeg tror den blir bra nok for meg...men lurer fælt når den kommer???? Har lyst å se reviews på denne tingen. Kanskje den er god nok til Flight Simulator 2004? fordi den krever minst 1.8 GHz for å kjøre optimalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...