Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For litt siden bestilte jeg deler fra www.hovedkort.no Dette gikk ganske bra, men er komplett bedre?

For litt siden var det en nisse ved navnet kenneth fra Netconnection som dro den samme greia som du gjør nå din I.D.IO.T!

Nå har jeg generelt sett sett meg lei på dette!

Alle dine 3 eller fire poster er veldig mistekelig hovedkort.no vennlige :thumbdown:

Lenke til kommentar

master2 du har laget 3 inlegg her på forumet:

 

1.

hovedkort leverer raskt, og er relativ billig sammenliknet med andre aktører!! Dette vil jeg kalle bra!!!

 

2.

For litt siden bestilte jeg deler fra www.hovedkort.no Dette gikk ganske bra, men er komplett bedre?

 

2.

For litt siden bestilte jeg deler fra www.hovedkort.no Dette gikk ganske bra, men er komplett bedre?

 

Takk for at du delte opplysningene dine med oss.

 

 

Jeg bestilte deler fra komlpett for noen dager siden, men er psdata bedre?

Lenke til kommentar

Jeg får inntrykk av at slike "kjøp-i-denne-nettbutikken-og-nei-jeg-er-helt-klart-ikke-betalt-av-dem" ikke er så smarte. Å opprette en bruker å smelle opp 3-4 poster kjapt hvor man prøver å maskere hvor dyktige butikken er er bare teit. Hvorfor ihvertfall ikke skrive noen innlegg på andre tråder for å ihvertfall ikke bare ha innlegg om nettbutikken.

"Ganske bra". I mine øyne er det en selvfølge at det skal gå bra hver eneste gang.

Lenke til kommentar
master2 du har laget 3 inlegg her på forumet:

 

1.

hovedkort leverer raskt, og er relativ billig sammenliknet med andre aktører!! Dette vil jeg kalle bra!!!

 

2.

For litt siden bestilte jeg deler fra www.hovedkort.no Dette gikk ganske bra, men er komplett bedre?

 

2.

For litt siden bestilte jeg deler fra www.hovedkort.no Dette gikk ganske bra, men er komplett bedre?

 

Takk for at du delte opplysningene dine med oss.

 

 

Jeg bestilte deler fra komlpett for noen dager siden, men er psdata bedre?

:laugh:

Lenke til kommentar

For å sitere regel #7 i retningslinjene:

 

 

Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" vil medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser.

 

:thumbdown:

Endret av v0id
Lenke til kommentar

Synes noen er litt raske med kritikk her. Det har skjedd mange ganger at webshopper har opprettet konto på hw.no for å reklamere litt for butikken sin, men for alt vi vet kan det være en tilfeldig person (som kanskje er misfornøyd med hovedkort.no) som vet at folk på hw.no ikke liker butikker som reklamerer for seg selv, og derfor bestemte seg for å skøye litt.

På en annen side så er "all reklame god reklame" ;) .

 

Edit: skrivefeil

Endret av Snorre123
Lenke til kommentar

Ahhhh det var deilig det!!

 

Hey Master2!

 

Vet du hva jeg gjore nå jeg printa ut forsiden til www.hovekort.no og stakk på dass å dreit på det.

holder du ikke kjeft om hovedkort.no nå så printer jeg det ut en gang til og runker frem en fin liten cumshot og legger ut bildet av det her?

 

Så hva sier du?

Lenke til kommentar

Fra Hovedkort sine forsider!

 

Våre ukjente produsenter fortsetter å vise muskler, og tar en større og større bit av markedet. Vi gjentar: Glem de "gode gamle" standardprodusentene, og ta en titt på utrolige bundler med vanvittig ytelse fra DFI!

 

Fra Bruker erfaringer på Hw.no

 

Fordeler:

Kortet er stabilt og fint. Man kan klokke og klokke, til slutt er det hardisker og ram som stopper deg... [email protected] går greit. Kortet koster ikke noe i forhold til f.eks asus abit msi... men kort fra disse gode gamle leverandørene har ikke en sjanse mot dette her. Dette kan bare kalles for utklassing!!!

 

Ulemper:

At det er få forhandlere i norge som fører dette. Kort fra DFI har et godt rykte i utlandet,men i norge er det ganske ukjent. Synd, for dette burde alle ha!!!

 

Kommentar/konklusjon:

Glem de gamle traverene som er fulle av feil... Kjøp DFI eller Chaintech og opplev en problemfri PC.Har aldri før sett maken til tilbehørs pakke på noe hovedkort. Hadde dette kortet vært fra en av de gamle traverene hadde det kansje kostet 4000,-

 

 

Høres ikke dette litt mistenkelig likt formulet ut?

Endret av Hooligan
Lenke til kommentar

jeg tror det er noen som har missforsått meg...

 

Jeg driver ikke med snikreklam bare for å få avkreftet det... Jeg kunne like gjerne ha sagt at ps data er greit.. for det er det jo, men la meg avslutte med dette... når jeg ser mitt første innlegg i ettertid så ser jeg jo at det er en smule dumt formulert

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...