andesam Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Trenger et kort som har tv tuner (kabel tv), og som kan spille inn fra et analogt video kamera. Er det standard på alle tv kort? eller må jeg kjøpe ett spessielt? har sett at de fleste tv kort har s-video inngang, men er denne analog? S-video er vel ikke bare for analog video, er det?
fenris1979 Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 et tips ikke kjøp msi tv@nywhere det er et lite helevete å sette opp
hart Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 (endret) Akkurat det du beskriver har jeg gjort mange ganger. Jeg har et Pinnacle PCTV som TV-kort og har spilt av fra et SONY DCR-PC155E DV-kamera). Nå har jeg kun brukt programvaren som følger med TV-kortet, men jeg vil tippe at å bruke USB streaming til et captureprogram er bedre (feks pinnacle studio 8 elns) i mitt tilfelle. Overføringen skjedde vha S-VHS kabel som er standard på min hardware. Det er et DV-kamera da, men ditt analoge burde vel klare biffen det og. Endret 25. januar 2004 av hart
Hårek Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 S-video er vel ikke bare for analog video, er det? Jo, S-video er definitivt bare analog.
ti-guru Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 et tips ikke kjøp msi tv@nywhere det er et lite helevete å sette opp støtter den der... har fremedeles ikke klart å sette opp det jeg kjøpte.
Ravenlord Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 et tips ikke kjøp msi tv@nywhere det er et lite helevete å sette opp støtter den der... har fremedeles ikke klart å sette opp det jeg kjøpte. Har heller ikke klart det ......
tolrol Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 QUOTE (fenris1979 @ 25/01/2004 : 18:57) et tips ikke kjøp msi tv@nywhere det er et lite helevete å sette opp støtter den der... har fremedeles ikke klart å sette opp det jeg kjøpte. Jeg har dette TV-kortet og det fungerer bra. Har installert nye drivere fra MSI. Det er mange tråder om dette tv-kortet i forumet.
fenris1979 Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 ja eg har fått det til å virke eg har også brukt de nye driverene men alikevel det er like lett å sette opp som det er å prøve å få et lån hos dnb.
tolrol Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 ja eg har fått det til å virke eg har også brukt de nye driverene men alikevel det er like lett å sette opp som det er å prøve å få et lån hos dnb. Enig med deg der.
albe Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Jeg har dette TV-kortet og det fungerer bra. Har installert nye drivere fra MSI. Det er mange tråder om dette tv-kortet i forumet. Har det kommet nye drivere til denne nå i det siste? Drivere som støtter annen programvare enn det teite tv/video-programmet som fulgte med? Jeg har egentlig nesten gitt opp dette kortet.
siripiri Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Kjøp Pinnacle PCTV Deluxe det har vel alt. Koster rundt 2000kr hos itbutikken.no Er eksternt med USB 2.0
hart Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 ja eg har fått det til å virke eg har også brukt de nye driverene men alikevel det er like lett å sette opp som det er å prøve å få et lån hos dnb. Du trenger mao jobb og egenkapital for å sette opp MSI-kortet? KULT! Ellers så kan jeg bare gi positiv feedback på mitt Pinnacle TV-kort. Alt fungerer uten noen som helst form for driverkrøll.
Ny i gamet Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Ellers så kan jeg bare gi positiv feedback på mitt Pinnacle TV-kort. Alt fungerer uten noen som helst form for driverkrøll. Det kan ikke jeg! Står helt bom fast med mitt!
hart Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Ny i gamet: Oi.. hva er galt? Hva er det som ikke fungerer og hvilket OS kjører du på? Har du mye annen hardware i maskinen din (masse kort)?
DementedAlbino Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Winfast TV 2000 XP Expert edition til 500 er et meget bra kjøp.
buskmann Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Ellers så kan jeg bare gi positiv feedback på mitt Pinnacle TV-kort. Alt fungerer uten noen som helst form for driverkrøll. Da må jeg bare gratulere. Sannsynligheten for å få Pinnacle-hælvetet til å fungere er omtrent like stor som å vinne femtepremien i Lotto.
hart Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 ***bukker og nikker [TM]*** Det kortet jeg refererer til er Pinnacle PCTV (ikke RAVE, ikke deluxe, ikke PRO, men med fjernkontroll). Det er ett år gammelt og kjører på w2k.. Hardware kan ha litt å si.
Supervisor Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Sannsynligheten for å få Pinnacle-hælvetet til å fungere er omtrent like stor som å vinne femtepremien i Lotto. ??? Har to Pinnacle TV kort - PCTV med BT848 (gamle) og den nyere PCTV Pro. Den første kjøpte jeg i 1998, vil jeg tro, og den fortsatt virker. Følger du installasjonsanvisnig, vil du ikke ha noen som helst problemer med dem....
Supervisor Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Dette er et godt og billig kort. http://www.dinside.no/php/art.php?id=94615
Ny i gamet Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Ny i gamet: Oi.. hva er galt? Hva er det som ikke fungerer og hvilket OS kjører du på? Har du mye annen hardware i maskinen din (masse kort)? Gå gjerne til mine poster om saken... her og her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå