Gå til innhold

Omega Cat 4.1 ute!

Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg testa og det er seriøst driverne som får Norton til å slutte å funke :cry:

På tide å installere de gammle på nytt. At det skal bli et eller anet problem hver gang noe kommer..

Gjest Slettet-rXRozPkg
Skrevet

Jeg gikk opp 1855 poeng i 3dmark 2003 (i forhold til Catalyst 3.9), men det har vel noe med at jeg ikke har avinstallert driverne skikkelig før nå, og bare overskrevet med nye.

Skrevet

Omega er et bra alternativ for oss som krever softmod av kortet for at det skal yte mye. Ellers er det vel heller liten forskjell på omega og de originale driverne, noen hundre points i 3dmark osv. ;)

Merk: Skal vente en stund før jeg henter Omega 4.1 når jeg ser og hører folk har slike problemer med temperaturer og AV og lignende. ;)

Skrevet
Omega driverene er laget for bedre bildekvalitet, ikke for bedre 3DMark score. Her er det orginale ATi drivere som er best.

Stemmer, fin beskjed til dere som spretter frem 3Dmark hver gang nye drivere kommer i håp om knallscore ;)

Skrevet

Jeg har ingen grunn til å anbefale dem. Har heller ingen grunn til å advare mot dem. Gidder ikke å fjerne de nå som jeg har lagt dem inn, men jeg kunne spart meg "jobben" (litt mer stress med Win2k3).

Skrevet

Får ikke lastet de ned jeg .. :angry:

men fikk starta instalasjonen men hva er best og velge soft mod eller ikke ?

Skrevet

Grunnen til at jeg bruker Omega er at den løser opp mitt Radeon 9700 non-pro uten bruk av uoriginal BIOS. Dermed blir det fint 9700Pro fart :-)

Bruker Omega 3.10 nå, helt uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...