Gå til innhold

DC++ 0.261 server liste


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...eg har alltid trudd at DC var det samme som Direct Connect. Fant nå ut at det ikkje var slik :shrug:.

 

Eg trudde at DC++ 0.261 var ein tidlegare versjon, og at Direct Connect 202 var den nye....har alltid trudd at www.neo-modus.com var det eg skulle ha...men fant ut nå at det blir jo steike feil.

 

Eg meinte at Direct Connect 202 var dårligare enn DC++ som det jo er. Jaja, takk for alle svar, nå fekk eg ordnet opp i dette også :D

Men eg var litt korttenkt da :blush:

Lenke til kommentar

Eg fant den, på engelsk til og med. funker fint som f'en dette. Einaste som er litt dumt er at du kan berre laste ned på samme dersom filene har samme navn, dvs ein sang som du finner 20 personer som har og alle er samme størrelsen, så må de ha samme navn for å kunne laste ned i lag.

Lenke til kommentar
Eg fant den, på engelsk til og med. funker fint som f'en dette. Einaste som er litt dumt er at du kan berre laste ned på samme dersom filene har samme navn, dvs ein sang som du finner 20 personer som har og alle er samme størrelsen, så må de ha samme navn for å kunne laste ned i lag.

dette stemmer ikke, du kan laste ned fra flere sources så lenge størrelsen er aksakt lik(bit). Det ZDC++ gjør er å rename downloaden din.

 

Ser du psilosyby den var på engelsk også. Kansje se litt bedre etter neste gang :thumbup: Det Finnes forøvrig flere klienter til Direct connect protokollen som støtter multisource downloading. Du har CzDC++ som er basert på oDC som zDC++ er. Man har også Reverse connect som er basert på DC++.

 

Ikke bare shareaza jeg kan :p

Lenke til kommentar
da er det eit eller anna eg gjer feil, for eg kan ikkje laste ned på samme fil når navnet er forskjellig

Du har zDC++ ikke noe annet?

tar dette step by step:

1. Du søker på noe. F.eks Pr0n :p. La oss si du du finner en film som heter "hjemmelaga lovlig stavangersk pr0n.mpeg/mpg/avi" og det er 3 forskjellige filer med de nevnte endelsene. Det du må gjøre er å downloade den første filen. Etterpå må du ta hver av de andre filene å velge "download to" å endre filnavnet slik at endingen blir lik.

 

2.Så lenge Endingen er lik. F.eks *.exe *.avi * så skal det gå ann å å downloade en fil og så merke alle de andre filene med lik ending å bitsize og velge download to "filnavn"

 

Håper du får det til nå :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...