lærer'n Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei:) Jeg lurer ganske enkelt på om d er noen som kan anbefale en cd ripper, som gir et bra resultat på sluttproduktet og er freeware?? Gjerne også med link til et nedlastingssted fra .cda til Mp3
RolloThomasi Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 (endret) foobar2k (som jeg nylig oppdaget, takket være luftvaffel ) har glimrende innebygde rippemuligheter. link Endret 24. januar 2004 av RolloThomasi
Solaris Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 CDex er ett av de beste programmene til denne jobben!
Anterialis Skrevet 27. januar 2004 Skrevet 27. januar 2004 Jeg har prøvd CDex, men den fant ikke ut hva låtene heter?? Den save bare som "track01" osv... Er dette bare en instilling, eller funker det ikke i det applettet??
Anterialis Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg må i dag bruke Audiocatalyst til å finne informasjon om plata på internett (for den databasen det programmet bruker er veldig bra og så bruker jeg CDex til å rippe inn til wav. Da ligger info som jeg fant med Audiocatalyst på cd.ini eller noe sånt. Grunnen til at jeg ikke bruker audiocatalyst hele veien er at jeg ikke får den til å rippe :s I starten rippa den bare inn lyd som den spilte fra mic??? Så når jeg trykka på en ferdig rippa sang, så var det bare et microfonopptak .. :s Grunnen til at jeg ikke bruker CDex hele veien er at den ikke klarer å finne informasjon om plata. Hvordan får jeg det programmet til å finne informasjon om plata??
Anterialis Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Zephyros: Funker det fint med å late ned plate info?? Hvordan gjør du det da?? Bruker du CDDB ---> Read remote CDDB ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå