Gå til innhold

Ny lcd skjerm 17¨

defzx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo ja.

Min far skal ha seg ny skjerm, lcd skjerm 17¨.

Skjermen må være skarp og et godt bilde, skal brukes til programmer som office pakken, adobe og lignende, han har egen web side.. Skjermen må være veldig behagelig og se på. Han har ofte hode pine, så skjermen må være Behagelig å se på.

Har dere noen skjermer og anbefale?

Skiv gjerne hvorfor jeg burde velge denne skjermen frem for en annen osv.

Tusen takk ;):thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha samsung så ikke gå for s serien, ta heller t. S-sereien er avleggs, og gohster en god del.

Tror uansett jeg ville gått for eizoen da alle jeg har testet derfra (testet tre ulike idag) er knallgode. Tror den anbefalte er en av de jeg så og den er ypperlig

Skrevet
vent til øyvind dahle's test kommer, tror den burde begynne å bli ferdig naa............ der skal du nok se hvilke som er bra på de forsjellige tingene..

Jaha? Har ikke anelse hvem han er.. Info?

Skrevet

kan på det aller varmeste anbefale eizo L557 til kontorbruk. Spesielt om du kombler den til DVI på skjermkortet.

Genialt skarpt bilde.. har ikke hatt vondt i hodet etter mange timer forran skjermen siden jeg kjøpte den.. det hadde jeg nemlig med min gamle crt skjerm..

go eizo!

Skrevet
Jeg har Samsung Syncmaster 173T, den anbefales på det varmeste.

4990,- på MPX. Godt kjøp!

Asso, hvordan kan du anbefale en skjerm som er dyrere og dårligere enn eizo'en til kontorbruk? :scared:

Skrevet
vent til øyvind dahle's test kommer, tror den burde begynne å bli ferdig naa............ der skal du nok se hvilke som er bra på de forsjellige tingene..

Jaha? Har ikke anelse hvem han er.. Info?

Øivind er lcd guruen i forumet. Hvis du titter på lcd innføringen hans som ligger som sticky så får du et lite inntrykk av kunnskapene hans.

Vi holder på å avslutte testingen idag så det tar nok litt tid enda før testen er ferdig. Mye som skal renskrives.

Kommer ikke til å røpe noe av testen annet enn at jeg er enig med Strupestad. Syncmastern er god, men eizoen er gull - spesielt når du ser på prisen

Skrevet
kan på det aller varmeste anbefale eizo L557 til kontorbruk. Spesielt om du kombler den til DVI på skjermkortet.

Genialt skarpt bilde.. har ikke hatt vondt i hodet etter mange timer forran skjermen siden jeg kjøpte den.. det hadde jeg nemlig med min gamle crt skjerm..

go eizo!

Hvordan er denne i forhold til spill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...