Gå til innhold

Noen som har laget sitt eget spill?

Andyax

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har brukt Gamemaker til å lage spillet mitt med. Programmet er ganske enkelt, men du burde kunne litt c-språk. Spillet er ikke ferdig så du kan bare bevege deg innenfor et lite området og nye soldater kommer hele tiden.

Kontrollene til spillet mitt:

Space - skyte
Ctrl - Granat
Alt - Lade
Shift - Gå i dekning

[url="http://home.no.net/bllizard/studiogames/soldat_spillet.zip"]Last ned "Soldat spillet"![/url]
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Testet du spillet? Jeg valgte sånn: Hvis noen presser CTRl da skal bilde byttes til Mann_kaster o.s.v Det er ganske enkelt når man skjønner det. Man kan jo også bruke c-språket, men det brukte jeg bare noen steder. Det er fullt mulig å laste ned game maker fra siden deres. Søk på game maker på www.google.com

Andyax
Skrevet
Testet du spillet? Jeg valgte sånn: Hvis noen presser CTRl da skal bilde byttes til Mann_kaster o.s.v Det er ganske enkelt når man skjønner det. Man kan jo også bruke c-språket, men det brukte jeg bare noen steder. Det er fullt mulig å laste ned game maker fra siden deres. Søk på game maker på www.google.com

Andyax

Jeg testa det ja, ganske så enkelt men litt stilig spill :yes:

Skrevet

Jeg og kameraten min er nesten ferdig med spillet vårt "BomberPigs".

Jeg har "Programmert" det i DarkBASIC

Er sinnsykt mye lettere enn C++, og en veldig grei måte å lære hvordan spill er bygd opp.

Skrevet

Noen som husker Amiga's Galaga deluxe? Edgar Wigdal som lagde det har kasta seg over det og lagd en ny og imponerende utgave til Pc og kalt det Warblade.

Ble helt huka jeg gitt. Standard verical shoot'em up m 100 level. Etter 100 så speilvender angrepsformene seg.

Du kan laste ned en demo på http://warblade.as/ med 25 level,eller kjøpe fullversjonen,noe som nok vil friste etter noen timer m demoen. :thumbup:

Skrevet
Noen som husker Amiga's Galaga deluxe?

JEG husker det!! (Het forresten Deluxe Galaga)

Dette skal jeg sjekke ut, kommer garantert til å kjøpe.

På Amiga kom jeg til brett mangehundre, og men fikk ingen hi-score (ble for mange siffer for telleren) :(

Skrevet
Noen som husker Amiga's Galaga deluxe? Edgar Wigdal som lagde det har kasta seg over det og lagd en ny og imponerende utgave til Pc og kalt det Warblade.

Ble helt huka jeg gitt. Standard verical shoot'em up m 100 level. Etter 100 så speilvender angrepsformene seg.

Du kan laste ned en demo på http://warblade.as/ med 25 level,eller kjøpe fullversjonen,noe som nok vil friste etter noen timer m demoen. :thumbup:

Oooooooh! GLEDE! Takk for denne! Husker jeg spilte dette i evigheter på Amiga'en min. Laster ned nå. :D

Skrevet

Legg gjerne inn en kommentar etter dere har prøvd det da gutter...moro å se hva dere syns om det. men hører vel ikke fra dere på lang tid fremover nå tenker jeg...hehe :D

Skrevet

Hadde en pers på vel 2 milliarder på demoen,men på originalen missa jeg ut m vilje på 760 millioner. Hadde sittet i nærmere 5 timer da og orka ikke mer. :p

Skrevet

Jeg lagde "skyt en lærer" spill i fjor. Fikk bare et bilde av en lærer til å flytte seg rundt i et vindu. Lagde spillet i Visual Basic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...