Lasse Ma Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hei. Jeg har akkurat gått til anskaffelse av et Asus ATI 9600xt. Jeg har ingen erfaring med ATI kort og driverne deres, derfor jeg må spørre. Problemet er når jeg rebooter eter å ha installert (bruker de siste driverne) Det kommer opp en boks som forteller om aktivering av tv-utgang og at den er aktiv, og om jev vil deaktivere den. Jeg prøver å deaktivere den men før jeg finner ut hvor det gjøres, blir skjermen svart. Sånn fortsetter det hver gang jeg rebooter. Har nå installert siste Omega drivere og dem funker forsåvidt bra, men vil likevel prøve en gang til med detonator driverne. Noen som vet hvorfor skjermen slår seg av med detonator driverne? E forresten en score på litt over 3600 i 3dmark03 bra?
Fredrik Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Detonator? Er ikke det nVidia? Eller mener du Catalyst 4.1?
Lasse Ma Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 som sagt, akkurat skifta Mente selvfølgelig Catalyst
Falcon_ Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Du må avinstallere den gammle driveren før du legger inn en ny driver.
Lasse Ma Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Det var den første driveren som ble installert. Hadde akkurat hatt en ren installasjon av OS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå