Gå til innhold

Beste bærbare til spill


Frakkas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal have ny pc og vurderer mellom bærbar og stasjonær.

 

Jeg må kunne spille HL2 når det kommer... er det aktuellt med en bærbar?

 

Hvilken bærbare er den beste til spill ?

Hvis du skal ha en bærbar til spilling av Halflife 2 etc., så er det viktigste kriterium at du har et bra skjermkort. De andre elementene må bare tilfredsstille minimumskrav.

 

Så vidt meg bekjent er Radeons 9600 det beste skjermkort for bærbar, særlig for DirectX9-spill som HL2. - Hvis det da ikke har kommet noe nyere nå...

Lenke til kommentar

Det er arbeidsgiveren min som betaler, så prisen er ikke avgjørende. Det vil dog ikke ta seg ut å komme med en AlienWare på jobb (men takk for tipset :-).

 

Desuten må den kunne kjøpes i Norge og jeg kan ikke finne de "Hollywood"-pc'er noen steder.

 

Om det ikke går an å spille HL2 på en bærbar, da er det ikke aktuell med bærbar likevel. Jeg trodde egentlig at avstanden i ytelse mellom stasjonære og bærbare var mindre i dag...

 

Takker alle for gode svar.

Lenke til kommentar

Eit Radeon 9600 er i stand til å spille HL2. Radeon lager ikkje nye kort som ikkje kan brukast til det spillet.

 

 

Edit: Dersom sjefen din er gavmild må du skaffe deg ei skikkelig bra maskin.

 

Saken med bærbar er at dei er ikkje laget primært for spilling, men transportable og raske til sin hovedbruk.

 

Men ein bærbar med ein god Intel P4 eller M prosessor og eit Rade0n 9600 skal nok klare det meste vil eg tru.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

For best ytelse vil en 3,04ghz, 1gb ram og R9600pro vil være det beste.

Hvis du derimot ikke ønsker å ha en støvsuger stående på kontoret ditt i full guffe, er en pentium-M 1,7ghz centrino og R9600pro et genial kombinasjon. Dvd-brenner, 2gb ram, 80gb harddisk med 7200prm, bluetooth m.m skader selvfølgelig ikke.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Jeg skal have ny pc og vurderer mellom bærbar og stasjonær.

 

Jeg må kunne spille HL2 når det kommer... er det aktuellt med en bærbar?

 

Hvilken bærbare er den beste til spill ?

Hvis du har penger nok! Dette er en bærbar som slå til og med de fleste hjemme Desktopene. :dribble::dribble::dribble::thumbs::dribble::green:

 

Alienware er en pingle i forhold :D

Det der er jo et fake firma som etterligner apple til de grader.

Har vært mye diskusjon om det merket, og de kom frem til at det var bare tull alt sammen så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skal have ny pc og vurderer mellom bærbar og stasjonær.

 

Jeg må kunne spille HL2 når det kommer... er det aktuellt med en bærbar?

 

Hvilken bærbare er den beste til spill ?

Hvis du har penger nok! Dette er en bærbar som slå til og med de fleste hjemme Desktopene. :dribble::dribble::dribble::thumbs::dribble::green:

 

Alienware er en pingle i forhold :D

Det der er jo et fake firma som etterligner apple til de grader.

Har vært mye diskusjon om det merket, og de kom frem til at det var bare tull alt sammen så vidt jeg kan huske.

:yes:

Lenke til kommentar
Jeg skal have ny pc og vurderer mellom bærbar og stasjonær.

 

Jeg må kunne spille HL2 når det kommer... er det aktuellt med en bærbar?

 

Hvilken bærbare er den beste til spill ?

Hvis du har penger nok! Dette er en bærbar som slå til og med de fleste hjemme Desktopene. :dribble::dribble::dribble::thumbs::dribble::green:

 

Alienware er en pingle i forhold :D

Det der er jo et fake firma som etterligner apple til de grader.

Har vært mye diskusjon om det merket, og de kom frem til at det var bare tull alt sammen så vidt jeg kan huske.

ehh,...

 

for meg ligner merket mer på aids symbolet :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...