Gå til innhold

PSP

ZoOoM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi slenge inn nyheter innen PlayStation-Portable:

Her er litt av det vi har i vente:

- Noke mitt i mellom Psone og Ps2 grafikk.

- 16:9 Widescreen.

- Spille av filmer med dvd kvalitet i full surround lyd.

- Spille MP3 filer.

- 1,8 GB Universal media discer.

- 32 mb grafikk-kort

- Pris ca 3000 kr

- Spill fra 200 til 600 kr

- Lanseringsdato november 2004

Vet du noe som jeg ikke vet om PSP ? Skriv i vei..... :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men unnskyld meg...

- Pris ca 3000 kr

- Spill fra 200 til 600 kr

Er ikke det litt i stiveste laget? :ermm:

Sikkert fair pris ut ifra teknologien, men hvis de vil ta over en større del av det bærbare markedet bør de vel senke prisen... :laugh:

Hvis jeg må fyre av rundt 4000,- for psp og et par spill, blir jeg nok mer gira på å kjøpe en konsoll, eller spare pengene til ps3 eller xbox2 ?? :dribble:

...Jeg forbeholder meg selvsagt retten til å late som jeg aldri har sagt dette hvis psp´en er døfet og jeg er førstemann i køen på Elkjøp :blush:

Skrevet

Blir sikkert noen hotte, nye titler blandet med en haug av remakes.

Men jeg tror det kunne vært fett å spille FFVII og Resident Evil 1 og 2 og 3 på trikken jeg :thumbs:

Skrevet
Blir sikkert noen hotte, nye titler blandet med en haug av remakes.

Men jeg tror det kunne vært fett å spille FFVII og Resident Evil 1 og 2 og 3 på trikken jeg :thumbs:

Resident Evil på trikken? Misbruk! Dette spillet skal du spille i stummende mørke på en stor, stor skjerm helt for deg selv i huset. Final Fantasy går nok bedre på trikken, ja.

Skrevet

Det blir jo ganske mye fet teknologi i den, så den kan brukes til mer enn spilling. Med grafikk mellom PS1 og PS2, så kan det blir bra, men skal du ha FF, så har Square Enix sagt at de er avventende til konsollen. Betyr ikke at de ikke kommer ut, men kanskje ikke med en gang. Jeg skal hvertfall ha meg en.

Skrevet

Er ingen som reelt vet hva endelig pris blir for PSP. Personlig tipper jeg en norsk utsalgspris på maksimalt 2490,- og uansett vil det ikke ta lang før den kryper under kr 2000,-.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...