Anterialis Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Topic sier det meste. Skal installere Worms 3D, men får det ikke til. Har prøvd på to maskiner: På den førsta maskina klikka det alle 4 gangene (!) jeg prøvde. Det klikka på samme sted hver gang, nemmelig når "launcher.exe" skulle installeres. Jeg regner med at dette en av, eller den siste fila. Noen som har hatt samme problem? På forhånd takk!
Minty123 Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 greier du kopiere alt innholdet av cdn innpå hardisken ? , for så å dobbelklikke på setup.exe og instalere fra disken ? det har hjulpet meg med min "ødelagte" morrowind cd som ikke var så ødelagt alikevell
Anterialis Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Skrevet 23. januar 2004 Prøvde på min nyeste pc, og der funka det etter tre (!) forsøk. Skal nå prøve på nytt på den dårlige. Det var egentlig bare på denne hvor den siste fila ikke ble installert. Men det er jo ikke noe galt på cd'en, ettersom jeg klarte det på den andre dataen. Jeg prøver på nytt et par ganger nå.. Rebooter å litt stash Ønsk meg lykke til da!!!
Josten Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 lykke til! Hvis det bare er én fil, så kan du jo sikkert kopiere den over da.
Term Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Hadde samme problemet selv. Men det funka andre gang jeg installerte det. Det må sikkert være noe bug med installeren
Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Har prøvd den på en tredje maskin nå, men den er egentlig litt for svak. Men denne maskinen er utrolig bra for å være så gammel liksom. Har tweak'a den og kjører ad-awere ol. på den veldig ofte. Jeg klarte fint å kjøre demo versonen av worms 3d på full oppløsning liksom, men også her klikker installasjonen når den skal laste inn "launch.exe". Men den skal vel klare å installere spillet selv om maskina ikke er god nok? Mhz har jo egentlig veldig lite å si... Spillet sier at minimum requirements er på 800Mhz, og jeg har 551Mhz. Spillet trenger 256 minne og jeg har 386. Alle andre faktorer er gode nok for spillet. Med andre ord: VELDIG IRRITERENDE!!! Men hvordan skal jeg dra over da? Det er to cd'er. Den første inneholder mange sånne .cab filer som jeg må zippe opp, og kan jeg være sikker på at disse ikke skal i noen spesielle mapper? Takker for alle svar..
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 det jeg tror du kan gjøre : kopier alt innholdet på cd 1 til X:/worms/cd1 , og hele innholdet på cd2 til X:/worms/cd2, så trykker du på setup.exe og instalerer, og når du får beskjed om å sette i cd to skriver du in banen X:/worms/cd2
Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Ja ok, da prøver jeg det... Skal holde dere informert takk for forslaget PandaMartin...
Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Fikk installert det!! Nå skal det være installert. Eneste problem er at når jeg trykker play, så kommer jeg der hvor jeg skal velge resolution og Hz, men når jeg trykker play derfra, så skjer det ikke noe mer.... Tar kanskje bare litt tid Men takk for all hjelp!
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 (endret) akkurat samme problemet hadde jeg på min gamlemaskin du vet vell ikke forsten hvor First person knappen er i worms ? finner ikke noe som heter controls på menyen.. Endret 24. januar 2004 av PandaMartin
Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 (endret) First person mener jeg er på Q. De knappene jeg har finni ut at er til noe er: Q og E W,A,S,D Piltastene Space og Enter Men jeg får ikke starta spillet??? Trykker på play og angir resulotion, men så når jeg trykker play, går bildet bort og det skjer ikke noe mer?? Var det det problemet du hadde PandaMartin? Litt irriterende det azza :s Noen som har noe forslag?? Prøver å laste ned crack nå. Ser om det funker da... EDIT: Det er mange flere knapper å bruke... Sjekk bruksanvisning hvis du har kjøpt spillet.. Endret 24. januar 2004 av w3p
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 mener at du trenger directx9 støtte for å spille det.. har du directx9 ?
Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 ikke på hardware.... Men det gjør vel ikke noe eller?
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 tror ikke det skal gjøre noe.. men det er ofte problemet med min gamle rustholk av en maskin...
Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Hehe... Ja min er også en gammel dynge... Men funker jo bra da, for å være så gammel Har vært flink med den:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå