Gå til innhold

Hvilken kortprodusent er 'best'? (Radeon 9800XT)


Anbefalte innlegg

Vel, tiden er endelig inne for å bytte ut mitt gamle rustne Radeon 7500-kort og jeg har bestemt meg for å anskaffe en 9800XT. :D Spørsmålet er, hvilken kortprodusent bør jeg velge? Har ikke klart å finne så mange tester for hvilken produsent som har "best" ytelse og stabilitet, har dere noen tips? Vurderer et kort fra Sapphire; Hercules har jeg et noe dårlig inntrykk av siden Voodoo2-dagene. :roll:

Endret av FungusMental
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utifra en test jeg har sett ville jeg ha gått for Sapphire. sapphire slo asus på samtlige tester (riktignok ikke mye) grunnet en liten forskjell på klokkefrekvens.....

Jeg har bestilt et sapphire 9800xt kort...

Haha så i siggen din at du har et r9700 pro så skal du kjøpe r9800xt

Et tips: IKKE GJØR DET!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

he ASUS Radeon 9800XT/TVD 256-MB is a high-end performer with all the extras, and that naturally entails a price premium. Standard Radeon 9800XT 256-MB retail cards run in the $450-$475 range, and the ASUS board comes in just ahead of that, and slightly under the $500 mark. This may seem a bit high compared to the competition, but keep in mind the ASUS Radeon 9800XT/TVD is not only a killer piece of hardware with custom cooling, but also has VIVO functionality and a very nice retail bundle. In many ways, if you're prepared to lay down the $450 for a retail Radeon 9800XT, why not pay a few dollars more to get the cream of the crop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...