Gå til innhold

Hvordan brenne flere bin+cue filer?


DXT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk på bin filer som litt annerledes zip filer..

Pakk de ut ved hjelp av ISO buster, eller hvis du trenger litt ekstra funksjonalitet, som brenneprogram, cd mounting osv kan du gå for Alcohol Soft 120%.

 

I og med at du har en vcd film, så ligger selve filmen på hver cd i en mappe som heter MPEGAV. I denne mappen er det en film som heter AVSEQ01.dat.

Hvis jeg ikke tar helt feil kan du bare bytte endelse til .mpg, hive den inn i virtualdub, og joine den sammen med de andre cd'ene.

Tho er jeg ikke sikker på dette da, så det kan jo noen andre svare på:)

Lenke til kommentar
Kan man ikke bare brenne direkte med Nero?? Har gjort det hele tiden jeg. :cool:

Mener du at jeg bare kan dra bin+cue filer inn fra exploreren i Nero så blir innholdet brent og ikke selve bin+cue filene? Husk jeg skal brenne 5-6 cder, eller bin+cue filer inn på samme dvd..

Lenke til kommentar
kan brenne dem som bin cue å bruke deamontools til å lage en virtuell cdrom på pcen

Ja, men nå var planen min å gjøre sånn at man slipper noen annen programvare enn dvd-player software for å spille dem av... og kanskje slik at dem fungerer i dvd-spiller også hvis man har en svhs-film på f.eks 2 cder...

Lenke til kommentar
Kan man ikke bare brenne direkte med Nero?? Har gjort det hele tiden jeg.  :cool:

Mener du at jeg bare kan dra bin+cue filer inn fra exploreren i Nero så blir innholdet brent og ikke selve bin+cue filene? Husk jeg skal brenne 5-6 cder, eller bin+cue filer inn på samme dvd..

ok, da er jeg ikke helt sikker.

Endret av guom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...