Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Jeg vil at linkene, feks. "1 ny melding", skal åpnes i Opera, og ikke i explorer som den gjør nå.. Jeg har satt Opera som standar nettleser og sånn, men det fungerer fremdeles ikke Hva kan være feil??? På forhånd takk!
eiriksen Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Vi har alle prøvd det før men det virker ikke.
Anterialis Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Skrevet 22. januar 2004 Men noen 1337 haxxere burde da finne ut en måte å fixe dette på hehe.. Eller hva?
.::7r¥m::. Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Regner vel med at Microsoft, som vanelig, har gjordt livet surt for oss som ikke vil bruke alle deres programmer.. Det hadde vært kjempekjekt å kunne bruke opera til disse og (siden IE er så ulidelig tregt)
Anterialis Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Skrevet 25. januar 2004 Ja vet... Men det var dumt at det ikke går ann... uææææ.. Digresjon: Hvorfor fikk jeg ikke opp "quick reply" eller sånn "hurtig svar" knapp nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå