Gå til innhold

Renegade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

singleplayer er en heller svak opplevelse.. litt underholdende avogtil, men ikke noe å skrive hjem over.

 

har selv bare prøvd multiplayer demoen, men det var skikkelig artig. veldig balansert gameplay.. du får poeng og credits uansett om du er i fronten og knerter tanks, eller er i basen og reparerer. hvis de får patchet denne delen litt (låsing av kjøretøy, sånn at "teammates" ikke kan stjele dem), og lagt til et par helikoptre, så er det ikke usannsynlig at jeg kjøper spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

helikoptre kommer innen 2 uker..

beta testet selv spillet og ble kontaktet angående beta testing av balansering osv av helikoptrene..

i øyeblikket jeg får mailen med ftp adresse om hvor jeg skal laste ned min nye versjon så får gamer.no en del screenshots osv av meg.

Lenke til kommentar

Det høres ut som du har litt inside info til renegade ThomasM så jeg har et spm :

 

Jeg har hørt rykter om at du ikke kan fly helikopter i renegade fordi det ble teknisk vanskelig å lage, men at du derimot kan bestille flyangrep som eks helikopter. Er dette bare et tomt rykte ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

tomt rykte må jeg nok beklage..

å styre helikoptrene selv var utelatt pga når du kom over en viss høyde ville du kunne se hele brettet, med over 10 000 polygins så ville det gått i dass..

det var også flere småting med koding etc som gjorde de ville vente med det pga å legge det til før den offesielle datoen det skulle slippes ville ført til utsettelse.

 

de har fikset og gjort alt klart.

bygningene på hittil 2 brett , c&c city og c&c walls er blitt fikset og gjort klart slik at du kan lande på bygningene etc.

alt som mangler er litt testing for å forsikre oss om at sidene er balansert.

 

satser på at jeg mottar den nye versjonen til helgen eller noe sånnt :smile:

(har fysikk prøve på tirsdag, så helga er vel negativ :sad: )

Lenke til kommentar

En ting er sikkert! Jeg skal ALDRI kjøpe dette spillet! Jeg hater SP mildt sagt! Det er så ufattelig gørr å gå mil etter mil etter mil på enorme brett.

Jeg har kommet til noen forskere som jeg skal finne, men tror du jeg fant dem?nei,det gjorde jeg ikke(this door requires level 1 pass).

 

C&CRenegade blir bare å støve vekk hos meg...drittspill!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

å nei, brettene er store og jeg klarer ikke å løse mysteriet...

spill serios sam du heller..

monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...

 

ferdig med brett 1..

 

brett 2. oppdrag - drep flere monster uten mening.

 

monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...monster..ladd..skyt..ladd om...nytt monster...skyt..ladd om...

Lenke til kommentar

påstår du at serious sam er dårlig?

Spillet er faktisk ganske kult, og det er ikke bare skyting! Man må trossalt finne sånne små "statuer" og plassere dem her og der, men spillet ble vel for vanskelig/skummelt for deg(mange monstre å drepe veit du!)?

Jeg likte ikke Renegade,so what?

men men...får se om jeg VIRKELIG GIDDER å runde Renegade(kanskje d blir en kjedelig påske)

 

_________________

AMD Athlon 1000 MHz socket-A 266 FSB

Aopen HQ45 midi ATX aquamarine transp.

Epox 8KTA3+ UDMA100 RAID sokkel-A

256MB PC133 SDRAM

Western Digital 40.0GB

SoundBlaster live! 5.1 player

plextor 24/10/40

52x cdrom

 

[ Denne Melding var redigert av: juzamsig på 2002-03-12 23:41 ]

Lenke til kommentar

serious sam I og II var ganske bedritne spill begge to.. det var bare "her, tygg på 500 monstre, du.. hvis du klarer det, skal du få en helsedings og litt ammo".

 

renegade singleplayer var også ganske elendig.. som skrevet før, svære brett med uendelig mye tassing. når det først skjedde noe, tok det seg opp, men tass, tass, tass..

 

men multiplayer.. smatt, smatt.. bra saker :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...