Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal sannsynligvis kjøpe Renati i morra. Er den oransje "sterkest" dvs at den holder håret ditt slik du vil ha det best ?? :p haha dårlig formulert men

Edit: Hvor mye koster den btw?

Endret av madgringo
Skrevet

Har brukt ID-hair til nå (ganske lik den mørke Renati`n)

Men nå fikk jeg teste noe nytt hos frisøren fra Scwarchzkopf (eller noe sånt, lol) for menn som visstnok skulle være bra, og som lukta digg. Fulgte med shampoo også :S

Skrevet

Som sagt så har jeg prøvd mange vokser, renati , dax, define, mange merker, men nå, en voks til hele 20kr boksen , like stor som renati, lukter godt, er hvit, grå, lett å ta på, bra hold til halvlangt hår.

Chrome heter den. Genial voks. Fant den i jule kalenderen min .. :love: Mamma :love:

Skrevet

Klarte endelig å få ut mesteparten av dax'en i går.

Det eneste som skulle til var å skylle håret i zalo 2 ganger+litt shampo.

Skal ALDRI kjøpe dax igjen <3

Skrevet
Som sagt så har jeg prøvd mange vokser, renati , dax, define, mange merker, men nå, en voks til hele 20kr boksen , like stor som renati, lukter godt, er hvit, grå, lett å ta på, bra hold til halvlangt hår.

Chrome heter den. Genial voks. Fant den i jule kalenderen min .. :love: Mamma :love:

7444697[/snapback]

Hvor kjøpte du den?

Skrevet (endret)

Jeg bruker Renati, den hvite. Og er veldig fornøyd :thumbup:

Jeg liker ikke gel og ikke så veldig paste (men det går).

Pasten er en sånn mellomting av voks og gel og gjør at håret stivnet litt, men du kan fortsatt forme det på nytt! :hmm:

Endret av multisync
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...